درباره پزشک

کد نظام پزشکی : 64831
دکتر مهران خورشیدی
دکتر مهران خورشیدی علاوه بر مطب، در بیمارستان دکتر امامی نیز فعالیت دارند و جراحی لاپاروسکوپی کیسه صفرا را نیز انجام می دهند.
این صفحه متعلق به نوبت دهی اینترنتی دکتر مهران خورشیدی پزشک جراح در شیراز می باشد. ایشان در زمینه خدماتی مانند درمان سنگ کیسه صفرا, جراحی لیفت بازو, جراحی کوچک کردن سینه, جراحی زیبایی شکم, جراحی زیبایی پلک, جراحی پیکرتراشی, بلفاروپلاستی, ابدومینوپلاستی فعالیت می کنند. در این صفحه می توانید لیست کامل خدمات دکتر مهران خورشیدی را مشاهده نمایید و از ایشان نوبت بگیرید.
برای ارتباط با دکتر مهران خورشیدی کافیست با شماره 09123114363, 07132319479, 07132319502 تماس حاصل نموده و یا به آدرس مطب ایشان در شیراز، بلوار زند، بعد از خیابان فلسطین، نرسیده به خیابان بیست متری سینما سعدی، جنب بانک سامان، ساختمان پزشکان آراد، طبقه سوم، واحد 9 مراجعه نمایید. همچنین شما می توانید در این صفحه نمونه کار دکتر مهران خورشیدی بهمراه سوابق پزشکی ایشان را مشاهده نمایید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر، می توانید با مطب دکتر مهران خورشیدی تماس تلفنی برقرار نمایید یا از طریق دکمه مشاوره آنلاین هرگونه مشاوره ای که نیاز دارید را دریافت نمایید.
در سایت کلینیک زیبایی نوبت دهی به صورت آنلاین و تلفنی امکان پذیر است. شما می توانید با استفاده از سایت کلینیک زیبایی، به راحتی نوبت آنلاین برای ملاقات با دکتر مهران خورشیدی به عنوان یکی از بهترین پزشکان در حوزه جراح زیبایی را رزرو نمایید. برای ویزیت حضوری، می توانید با استفاده از ابزار مسیریابی که در دسترس شما قرار گرفته است به مطب دکتر مهران خورشیدی در شیراز مراجعه نمایید.
همچنین پروفایل دکتر مهران خورشیدی بهترین جراح ابدومینوپلاستی در شیراز شامل آدرس صفحه اینستاگرام دکتر مهران خورشیدی، تلگرام و وبسایت ایشان نیز می باشد که در سایت کلینیک زیبایی در دسترس شما قرار گرفته است.
کلینیک زیبایی هزاران پزشک در حوزه زیبایی را به شما معرفی کرده است جهت مشاهده نظرات همچنین سؤال یا ارسال نظر درباره دکتر مهران خورشیدی به انتهای صفحه پروفایل ایشان مراجعه نمایید.
تعداد بازدید: 874
ادامه توضیحات

خدمات

  • جراحی لیفت بازو
  • جراحی کوچک کردن سینه
  • جراحی زیبایی شکم
  • جراحی زیبایی پلک
  • بلفاروپلاستی
  • ابدومینوپلاستی
  • جراحی پیکرتراشی
  • درمان سنگ کیسه صفرا
مشاهده همه

ویدیو

نظر کاربران

صبح عصر
شنبه تا 16 تا 20
یکشنبه تا 16 تا 20
دوشنبه تا 16 تا 20
سه‌شنبه تا 16 تا 20
جهار‌شنبه تا 16 تا 20
پنج‌شنبه تا - تا -
جمعه تا - تا -

آدرس

map
شیراز، بلوار زند، بعد از خیابان فلسطین، نرسیده به خیابان بیست متری سینما سعدی، جنب بانک سامان، ساختمان پزشکان آراد، طبقه سوم، واحد 9
مسیریابی