اگر یک جلسه لیزر نرویم چه میشود؟

اگر یک جلسه لیزر نرویم چه میشود؟

پری چاوشی

لیزر موهای زائد و جلسات آن بسیار مهم است. آیا می دانید اگر یک جلسه لیزر نرویم چه میشود؟ برای دریافت پاسخ این سوال ما را تا انتهای این مقاله از وب سایت کلینیک زیبایی همراهی کنید.

وقتی یک جلسه لیزر را از دست میدهید چه اتفاقی می‌افتد؟

جلسه های لیزر توسط تکنسین های حاضر در کلینیک های لیزر موهای زائد در شیراز به گونه ای زمان بندی شده است که تمام مو‌ها را در همان فاز رشد یا فاز آناژن تحت تاثیر قرار دهد. در نظر داشته باشید استفاده از لیزر در زمانی که فولیکول ها در فاز استراحت هستند عملا بی تاثیر است. در نتیجه در پاسخ به این سوال که اگر یک جلسه لیزر نرویم چه میشود؟ باید بگویم که امکان دارد شما را دچار مشکل کند.

ما در لینک درج شده فاصله بین جلسات لیزر و زمان مناسب آن برای هر ناحیه بدن را معرفی کرده کرده ایم. فراموش نکنید که  اگر جلسه های لیزر خود را به ترتیب انجام ندهید ممکن است مجبور شوید جلسات لیزر خود را مجددا از ابتدا شروع کرده و یا جلسه ای را جایگزین کنید.

تاثیر منفی فاصله زیاد بین جلسات لیزر

همانطور که گفته شده است اگر یک جلسه لیزر نرویم و فاصله بین جلسات زیاد شود احتمال این که دوباره وارد فاز رشد شوند بسیار زیاد است. در این حالت نتیجه مثبت و اثربخشی درمان برای شما تقریبا غیر ممکن خواهد شد. بنابراین توصیه می شود که اگر مجبور شده اید یک جلسه لیزر خود را جابه جا کنید و یا به تعویق انداخته باشید، مجبور می شوید یک جلسه جبرانی را طی نمایید.

تاثیر منفی فاصله زیاد بین جلسات لیزر

فراموشی یک جلسه لیزر

اگر یک جلسه لیزر نرویم چه میشود؟ نگران نباشید برای شما مشکلی پیش نخواهد آمد. فقط مهم است که که به سرعت به جدول زمان بندی خود بازگردید. چون لازم است تار موهایی هنوز رشد می کنند و تحت تاثیر اشعه لیزر قرار نگرفته اند نیز از بین بروند.

کلام آخر

ما در این مقاله به این سوال که اگر یک جلسه لیزر نرویم چه میشود؟ پاسخ داده ایم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربرات با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران