تزریق آنزیم

آیا کوچک کردن بینی با تزریق آنزیم میتواند جایگزین جراحی بینی شود ؟

پری چاوشی

کوچک کردن بینی با تزریق آنزیم یکی از روش های نوین در زمینه جراحی های زیبایی به حساب می آید. در ادامه این مقاله میتوانید تاثیر تزریـق آنزیم برای کوچک کردن بینی را بدانید.

چگونه بدون جراحی بینی خود را کوچک کنیم؟

بینی یکی از اجزای مهم صورته که در زیبایی چهره تاثیر به سزایی داره. متداول ترین روش برای بهبود و یا رفع مشکلات ظاهری بینی، جراحی بینی هست که به دلایل مختلف از جمله بیهوشی، دوره نقاهت طولانی و غیره، افردای که علاقمند به بهبود چهره خود بوده، ترجیح میدن این عمل رو انجام ندن.

تزریق آنزیم بینی


امروزه با پیشرفت علم، روش­های نوین و پرطرفداری برای کوچک کردن بینی به وجود اومد. از جدیدترین روش­ها که بیشتر برای بینی­های گوشتی مورد استفاده قرار میگیره تزریـق آنزیم هست.

مزایای کوچک کردن بینی بدون جراحی – با تزریـق آنزیم

به دلیل سازگاری آنزیم با ساختار طبیعی بدن این روش عوارض کمتری داره و این سازگاری مهمترین مزیت روش تزریـق آنزیم بینی در کوچک کردن بینی بدون جراحی هست.

قابل مشهود بودن تغییرات بلافاصله پس از انجام این روش
نداشتن دوره نقاهت

هزینه تزریق آنزیم بینی

هزینه تزریـق آنزیم بینی با توجه به مقدار آنزیم مصرفی جهت تزریق پس از معاینه بیمار توسط پزشک تعیین میشه.

ماندگاری تزریـق آنزیم بینی

روش تزریـق آنزیم در بیشتر افراد موثر واقع شده و ماندگاری به صورت دائمی هشت، البته در برخی افراد دیده شده با توجه به افزایش وزن یا بارداری، بینی به حالت قبلی خود برمیگرده که با این شرایط با تزریـق آنزیم در یک جلسه بینی رو میشه به حالت مورد نظر برگردوند.

بیشتر بخوانید : کوچک کردن بینی با تزریق آنزیم در شیراز

نظر کاربران