بهترین دکتر درمان ریزش مو در قزوین

بهترین دکتر درمان ریزش مو در قزوین

فرشته مقامی

ریزش مو معمولاً جای نگرانی نیست، اما می تواند ناراحت کننده باشد. درمان ممکن است به برخی از انواع ریزش مو کمک کند. برای درمان ریزش مو در قزوین تیم کلینیک زیبایی در لیست زیر به معرفی بهترین دکتر درمان ریزش مو در قزوین پرداخته است. با ما همراه شوید.

بهترین دکتر درمان ریزش مو در قزوین

ردیف نام پزشک آدرس شماره تماس
1 دکتر اکرم بهشتی روی قزوین، خیابان بوعلی شرقی، نرسیده به چهارراه خیام، ساختمان استاد شهریار، طبقه 1 02833336254
2 دکتر داود کشاورز صفییی قزوین، چهارراه عدل، ابتدای خیام شمالی، نبش کوچه تابان ، پلاک 4، طبقه بالای آزمایشگاه سبحان 02833335707
3 دکتر اعظم مهرعلیان قزوین، چهارراه فردوسی، ساختمان پزشکان بوعلی، طبقه دوم 02833228786
4 دکتر محمدحسن شلویری قزوین، فردوسی، چهارراه بوعلی، ساختمان پزشکان فردوسی، طبقه 2، واحد 10 02833221566
5 دکتر کامبیز کیانی فر قزوین، خیابان خیام جنوبی، نرسیده به چهارراه شهرداری، کوچه خضری، ساختمان پزشکان جم، طبقه سوم، واحد 11 02833225357
6 دکتر زهرا خلیلی قزوین، نادری شمالی، طبقه فوقانی داروخانه رازی 02833331991
7 دکتر محسن طاهرخانی قزوین، چهارراه فردوسی، بوعلی غربی، ساختمان پزشکان عرفان، طبقه 3، واحد 304 028332330030
8 دکتر محمد مهدی شعبانی قزوین، خیابان بوعلی شرقی، ساختمان پزشکان آتیه 02833244106

دکتر خوب برای ریزش مو در قزوین

ریزش مو طبیعی است. ما می توانیم بین 50 تا 100 تار مو در روز از دست بدهیم، اغلب بدون اینکه متوجه شویم.ریزش مو معمولاً جای نگرانی نیست، اما گاهی اوقات می تواند نشانه ای از یک وضعیت پزشکی باشد.برخی از انواع ریزش مو مانند طاسی مردانه و زنانه دائمی هستند. این نوع ریزش مو معمولا در خانواده اتفاق می افتد.ما در وب سایت تخصصی کلینیک زیبایی در جدول بالا بهترین پزشکان درمان ریزش مو در قزوین را برای راحتی شما گرده آوری کرده ایم با مراجعه به لیست فوق می توانید بهترین دکتر برای ریزش مو در قزوین را پیدا کنید

مشاوره آنلاین با متخصص درمان ریزش مو در قزوین

مشاوره گرفتن به ضورت غیرحضوری به شما کمک می کند تا بدون نیاز به رفتن به مطب پزشک و معطل شدن در آنجا به صورت مستقیم با پزشک در ارتباط باشید. کافیست در لیست بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین در پروفایل پزشک به صورت مستقیم با ایشان در ارتباط باشید.

در صورتی که به دنبال متخصص پوست و مو در قزوین برای درمان دیگر مشکلات پوست و یا مشکلات مربوط به مو هستید، به لینک درج شده مراجعه نمایید.

بهترین دکتر درمان ریزش مو در قزوین

برای یافتن بهترین کلینیک کاشت مو در قزوین، بر روی لینک درج شده کلیک نمایید.

نوبت اینترنتی دکتر درمان ریزش مو در قزوین

اخذ نوبت به صورت آنلاین یکی از روش های مدرن در نوبت دهی است که به شما کمک می کند تا بدون نیاز به مراجعه حضوری و اتلاف وقت، نوبت خود را دریافت نمایید. شما کاربران گرامی می توانید در لیست بالا با کلیک روی نام مرکز مورد نظر خود از قسمت اخذ نوبت، زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

در قرار ملاقات با بهترین متخصص پوست و مو در قزوین چه اتفاقی می افتد

متخصص پوست و مو در قزوین ممکن است بتواند با نگاه کردن به موهای شما به شما بگوید که چه چیزی باعث ریزش مو شده است.به آنها بگویید که آیا ریزش موی شما بر سلامتی شما تأثیر می گذارد و از آنها بپرسید که چه درمان هایی برای شما موثر است.

بهترین دکتر درمان ریزش مو در قزوین

بسیاری از افراد به خصوص آقایان در آغاز جوانی با مشکل ریزش مو مواجه می‌شوند، البته این تنها آقایان نیستند که با چنین مشکلی مواجه می‌شوند. بعضی از خانم‌ها نیز به دلایل مختلفی از جمله ارث، رنگ کردن زیاد مو، استفاده زیاد از اتو مو و … با مشکل ریزش مو رو‌به‌رو خواهند شد. در این حالت بهترین راه مراجعه به یک متخصص مو است. کافیست به جدول بالا مراجعه کرده و به یکی از پزشکان معرفی شده در لیست فوق مراجعه کنید.

هر گونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

نظر کاربران