بهترین دکتر درمان ریزش مو در اردبیل

بهترین دکتر درمان ریزش مو در اردبیل

فرشته مقامی

ریزش مو (آلوپسی) می تواند فقط پوست سر یا کل بدن شما را تحت تاثیر قرار دهد و می تواند موقت یا دائمی باشد. ریزش مو می تواند نتیجه وراثت، تغییرات هورمونی، شرایط پزشکی یا بخشی طبیعی از افزایش سن باشد. هر کسی ممکن است موهای سر خود را از دست بدهد، اما در مردان شایع تر است. برای درمان ریزش مو در اردبیل تیم کلینیک زیبایی در لیست زیر به معرفی بهترین دکتر درمان ریزش مو در اردبیل پرداخته است. با ما همراه شوید.

بهترین دکتر درمان ریزش مو در اردبیل

ردیف نام پزشک آدرس شماره تماس
1 دکتر حسن عدالتخواه اردبیل، سرچشمه، کوچه شمس، ساختمان بابک 04533248555
2 دکتر مجید رستمی مقدم اردبیل، سرچشمه، کوچه طوی، ساختمان شهریار 04533246687
3 دکتر رامین میرمحمدی اردبیل، سرچشمه، کوی شمس، ساختمان پزشکان باران، طبقه فوقانی آزمایشگاه دکتر دیده ور 04533257788
4 دکتر علیرضا محبی پور اردبیل، میدان سرچشمه، ساختمان نوید 04532240746
5 دکتر مریم جلیلی فر اردبیل، پشت بیمارستان امام خمینی، مجتمع بزرگ پزشکان اردبیل، طبقه 5، واحد 148 04533243324
6 دکتر راضیه گل محمدی اردبیل، میدان سرچشمه، کوچه طوی، ساختمان پزشکان فراز، طبقه 2 04533232525
7 دکتر فرشید تقوامنش اردبیل، سرچشمه، اوایل کوچه شمس دست راست، پلاک 5، جنب رادیولوژی 04533258492
8 دکتر شبنم فهیم اردبیل، ما بین چهارراه حافظ و ایستگاه سرعین، جنب تالار آزادی، طبقه دوم، ساختمان پزشکان آزادی 04533721304
9 دکتر مهرداد عشایر اردبیل، سرچشمه، کوچه ی عارف اصلی، ساختمان پزشکان آذربایجان، طبقه زیرزمین، جنب رادیولوژی دکتر خبیری 04533235080
10 دکتر آیدا ورقایی اردبیل، مابین ایستگاه سرعین و چهارراه حافظ، ابتدای خیابان آزادی، ساختمان دادمان، طبقه 6، واحد 16 09351261401

دکتر خوب برای درمان ریزش مو در اردبیل

اگر ریزش مو دارید، تارهای موی شما کمتر از موهایی است که از دست می دهید. این می تواند بر سلامت روان و اعتماد به نفس شما تأثیر بگذارد. اما چندین گزینه درمانی برای ریزش مو وجود دارد. یک متخصص پوست و مو در اردبیل با شما همکاری می کند تا علت ریزش مو را تشخیص دهد و گزینه های درمانی را برای کمک به شما در دستیابی به اهداف رشد مو ارائه دهد.ما در وب سایت تخصصی کلینیک زیبایی در جدول بالا بهترین پزشکان درمان ریزش مو در اردبیل را برای راحتی شما گرده آوری کرده ایم با مراجعه به لیست فوق می توانید بهترین دکتر برای ریزش مو در اردبیل را پیدا کنید

مشاوره آنلاین با متخصص درمان ریزش مو در اردبیل

مشاوره گرفتن به ضورت غیرحضوری به شما کمک می کند تا بدون نیاز به رفتن به مطب پزشک و معطل شدن در آنجا به صورت مستقیم با پزشک در ارتباط باشید. کافیست در لیست بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین در پروفایل پزشک به صورت مستقیم با ایشان در ارتباط باشید.

در صورتی که به دنبال متخصص پوست و مو در اردبیل برای درمان دیگر مشکلات پوست و یا مشکلات مربوط به مو هستید، به لینک درج شده مراجعه نمایید.

بهترین دکتر درمان ریزش مو در اردبیل

برای یافتن بهترین کلینیک کاشت مو در اردبیل، بر روی لینک درج شده کلیک نمایید.

نوبت دهی اینترنتی بهترین دکترهای درمان ریزش مو اردبیل

اخذ نوبت به صورت آنلاین یکی از روش های مدرن در نوبت دهی است که به شما کمک می کند تا بدون نیاز به مراجعه حضوری و اتلاف وقت، نوبت خود را دریافت نمایید. شما کاربران گرامی می توانید در لیست بالا با کلیک روی نام مرکز مورد نظر خود از قسمت اخذ نوبت، زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

چه زمانی باید به متخصص پوست و مو در اردبیل مراجعه کنید ؟

اگر از ریزش مداوم مو در خود یا فرزندتان مضطرب هستید و می خواهید درمان را دنبال کنید، به پزشک مراجعه کنید. برای زنانی که دچار عقب نشینی خط مو هستند (آلوپسی فیبروزان پیشانی)، با پزشک خود در مورد درمان زودهنگام صحبت کنید تا از طاسی دائمی قابل توجه جلوگیری کنید.

همچنین اگر هنگام شانه زدن یا شستن موهای خود یا فرزندتان متوجه ریزش موی ناگهانی یا تکه تکه یا بیشتر از حد معمول ریزش شدید با پزشک خود صحبت کنید. ریزش ناگهانی مو می تواند نشانه یک بیماری زمینه ای باشد که نیاز به درمان دارد.کافیست به جدول بالا مراجعه کرده و به یکی از پزشکان معرفی شده در لیست فوق مراجعه کنید.

 

بهترین دکتر درمان ریزش مو در اردبیل

هر گونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

نظر کاربران