بهترین دکتر درمان ریزش مو در اراک

بهترین دکتر درمان ریزش مو در اراک

فرشته مقامی

ریزش مو می تواند فقط پوست سر یا کل بدن شما را تحت تاثیر قرار دهد و می تواند موقت یا دائمی باشد. این می تواند نتیجه وراثت، تغییرات هورمونی، شرایط پزشکی یا بخشی طبیعی از افزایش سن باشد. برای درمان ریزش مو در اراک تیم کلینیک زیبایی در لیست زیر به معرفی بهترین دکتر درمان ریزش مو در اراک پرداخته است. با ما همراه شوید.

بهترین دکتر درمان ریزش مو در اراک

ردیف نام پزشک آدرس شماره تماس
1 دکتر رضا نافذی اراک،میدان شریعتی، ابتدای خیابان عباس آباد، طبقه فوقانی داروخانه دکتر معصومی 086334029099
2 دکتر آمنه علائین اراک، خیابان شهید شیرودی، جنب آموزش و پرورش، مجتمع خرم 08633124266
3 دکتر پروین رکاب طلایی اراک، سه راه ارامنه، ابتدای کوچه شکرایی، ساختمان فارابی 08632230491
4 دکتر لیلا ناظمان اراک،خیابان امام، بعداز دکتر حسابی، ساختمان پزشکان 455 08632210793
5 دکتر مینا سادات میرنظامی اراک، خیابان شهید بهشتی (عباس آباد)، روبروی امامزاده، کوچه بانک صادرات 08632237464
6 دکتر نوشین باقرانی اراک، خیابان خرم، جنب آموزش پرورش، مجتمع پزشکی خرم 08633123475
7 دکتر حمید حمیدی اراک، عباس آباد، بعد از سه راه ارامنه، جنب ساختمان بزرگمهر 08632248800

دکتر خوب برای ریزش مو در اراک

متخصص پوست پزشکی است که در درمان پوست، مو و ناخن تخصص دارد. بهترین فوق تخصص پوست و مو اراک می تواند ریزش مو را از طریق سابقه پزشکی، معاینات پوست سر و حتی نمونه برداری از پوست سر یا آزمایش خون تشخیص دهند.هنگامی که متوجه علائم اولیه طاسی (مانند کاهش خط مو و ریزش مو هنگام شانه کردن یا شامپو کردن) شدید، باید برای ریزش مو به پزشک مراجعه کنید. هر چه زودتر برای ریزش مو به پزشک مراجعه کنید، سریعتر می توانید آن را مدیریت کنید.ما در وب سایت تخصصی کلینیک زیبایی در جدول بالا بهترین پزشکان درمان ریزش مو در اراک را برای راحتی شما گرده آوری کرده ایم با مراجعه به لیست فوق می توانید بهترین دکتر برای ریزش مو در اراک را پیدا کنید

مشاوره آنلاین با متخصص درمان ریزش مو در اراک

مشاوره گرفتن به ضورت غیرحضوری به شما کمک می کند تا بدون نیاز به رفتن به مطب پزشک و معطل شدن در آنجا به صورت مستقیم با پزشک در ارتباط باشید. کافیست در لیست بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین در پروفایل پزشک به صورت مستقیم با ایشان در ارتباط باشید.

در صورتی که به دنبال متخصص پوست و مو در اراک برای درمان دیگر مشکلات پوست و یا مشکلات مربوط به مو هستید، به لینک درج شده مراجعه نمایید.

بهترین دکتر درمان ریزش مو در اراک

برای یافتن بهترین کلینیک کاشت مو در اراک، بر روی لینک درج شده کلیک نمایید.

نوبت اینترنتی دکتر درمان ریزش مو در اراک

اخذ نوبت به صورت آنلاین یکی از روش های مدرن در نوبت دهی است که به شما کمک می کند تا بدون نیاز به مراجعه حضوری و اتلاف وقت، نوبت خود را دریافت نمایید. شما کاربران گرامی می توانید در لیست بالا با کلیک روی نام مرکز مورد نظر خود از قسمت اخذ نوبت، زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

چه زمانی باید به پزشک پوست و مو در اراک مراجعه کرد

اگر از ریزش مداوم مو در خود یا فرزندتان مضطرب هستید و می خواهید درمان را دنبال کنید، به پزشک مراجعه کنید. برای زنانی که دچار عقب نشینی خط مو هستند (آلوپسی فیبروزان پیشانی)، با پزشک خود در مورد درمان زودهنگام صحبت کنید تا از طاسی دائمی قابل توجه جلوگیری کنید.

همچنین اگر هنگام شانه کردن یا شستن موهای خود یا فرزندتان متوجه ریزش موی ناگهانی یا تکه‌ای یا بیشتر از حد معمول ریزش شدید با پزشک خود صحبت کنید. ریزش ناگهانی مو می تواند نشانه یک بیماری زمینه ای باشد که نیاز به درمان دارد.

بهترین دکتر درمان ریزش مو در اراک

بسیاری از افراد به خصوص آقایان در آغاز جوانی با مشکل ریزش مو مواجه می‌شوند، البته این تنها آقایان نیستند که با چنین مشکلی مواجه می‌شوند. بعضی از خانم‌ها نیز به دلایل مختلفی از جمله ارث، رنگ کردن زیاد مو، استفاده زیاد از اتو مو و … با مشکل ریزش مو رو‌به‌رو خواهند شد. در این حالت بهترین راه مراجعه به یک متخصص مو است. کافیست به جدول بالا مراجعه کرده و به یکی از پزشکان معرفی شده در لیست فوق مراجعه کنید.

هر گونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

نظر کاربران