نحوه خوابیدن بعد از هایفو

نحوه خوابیدن بعد از هایفو

پری چاوشی

در اکثر عمل های زیبایی و یا درمانی نحوه خوابیدن بعد از آن بسیار مهم است. آیا نحوه خوابیدن بعد از هایفو را می دانید؟ آیا این کار روش خاصی دارد؟ در این مقاله از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی قرار است شما را با مراقبت های بعد از هایفو و سه نکته اصلی درباره این موضوع آشنا کنیم. پس این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

چرا نحوه خوابیدن بعد از هایفوتراپی محدودیت خاصی ندارد؟

همان طور که می دانید بعد از تزریق ژل و یا بوتاکس و همچنین لیفت صورت با نخ خوابیدن نادرست می تواند عوارضی در پی داشته باشد اما در مورد هایفو اصلا اینطور نیست. اشعه هایفو در واقع با عبور از سطح اصلی پوست و رسیدن با لایه میانی باعث تحریک آن شده و همین کار باعث تولید کلاژن و در نهایت به لیفت و جوانسازی پوست منجر می شود. ایجاد فشار های غیر مستقیم مانند خوابیدن هیچ گونه اثر منفی روی پوست نخواهد داشت. اگر به دنبال یک مرکز خوب برای انجام هایفوتراپی در شیراز هستید، ما در لینک درج شده اطلاعات برخی از معتبرترین کلینیک ها در این زمینه را درج کرده ایم.

چرا نحوه خوابیدن بعد از هایفوتراپی محدودیت خاصی ندارد؟

شاید اطلاع نداشته باشید اما بعد از انجام هایفو به راحتی می توانید بخوابید، ولی نکته مهم این است که به دلیل قرمز شدن پوست و ایجاد حساسیت بالا به دلیل اشعه وارد شده از دستگاه به پوستتان، از ایجاد فشار زیاد روی صورت خود در هنگام خواب جدا بپرهیزید.

چند بار می توان هایفو را انجام داد؟ پاسخ این سوال را در لینک درج شده مشاهده نمایید.

در هایفو تزریق و یا جراحی انجام نخواهد شد

یکی از مهمترین علل محبوبیت بالای استفاده از تکنیک هایفو غیر تهاجمی بودن آن است. در این روش درمانی موثر، هیچ گونه تزریق و یا جراحی روی پوست انجام نشده بنابراین نحوه خوابیدن بعد از هایفو هیچ تاثیری در روند درمان و نتیجه کار نخواهد داشت. در واقع فشار های طبیعی وارد شده روی صورت در خواب هیچ گونه عدم تقارنی را برای شما به خود نمی آورد. البته در ادامه به سه نکته اصلی اشاره می کنیم تا نتیجه بهتری از درمان خود داشته باشید:

در هایفو تزریق و یا جراحی انجام نخواهد شد

سه نکته مهم پس از انجام درمان هایفو

همانطور که گفته شد بعد از انجام هایفوتراپی پوست شما کمی ملتهب و حساس خواهد شد پس به صورت موقتی فعالیت خود را به سه مورد زیر محدود کنید.

  1. از رژیم غذایی سنگین دوری کنید: هدف اصلی انجام هایفو کلاژن سازی بیشتر می باشد. گرفتن رژيم غذایی سنگین می‌تواند بر روی پروسه کلاژن سازی تاثیر منفی داشته باشد.
  2. از دمای بالا دوری کنید: به علت حساسیت موقت پوست از رفتن به سونا و یا گرفتن دوش آب بسیار گرم به صورت موقت خودداری کنید.
  3. از مواد شیمیایی جدا بپرهیزید: از مصرف کرم های لایه بردار شیمیایی و همچنین آرایش سنگین دوری کنید. بازه زمانی التهاب پوستی شما تنها یک روز است.

سه نکته مهم پس از انجام درمان هایفو

آیا خوابیدن به یک سمت بعد از هایفو صورت را نامتقارن می‌کند؟

تاکنون در هیچ جا چنین موردی مشاهده نشده است و این یک باور بسیار غلط است. چرا که هایفو یک روش غیر تهاجمی است.

چند ساعت بعد از هایفو می‌توان خوابید؟

به نقل از نظر پزشکان متخصص بلافاصله بعد از هایفو می توان کارهای روزمره را انجام داد و یا خوابید.

نحوه خوابیدن بعد از هایفو چگونه است؟

هیچگونه روش خاصی در مورد نحوه خواب بعد از هایفو گفته نشده است. بعد از انجام هایفو میتوانید به صورت معمول بخوابید. فقط در نظر داشته باشد که از فشار خیلی زیاد روی صورت خود اجتناب نمایید.

کلام آخر

هایفوتراپی تکنیکی موثر و کارآمد با هدف تولید کلاژن پوست و در نهایت رفع چین و چروک های صورت شما است. روش خاص برای خوابین بعد از هایفو وجود ندارد اما طبق موارد گفته شده در مقاله فوق رعایت سه نکته در نتیجه و اثربخشی بیشتر به شما کمک می کند. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مقاله از طریق نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران