هایفوتراپی صورت چند جلسه است؟

هایفوتراپی صورت چند جلسه است؟

پری چاوشی

هایفوتراپی صورت چند جلسه است؟ این سوالی است که تمام زیباجویان در خصوص این روش معجزه آسای جوانساز می پرسند. ما نیز در این مقاله از وب سایت کلینیک زیبایی تصمیم گرفته ایم به آن پاسخ دهیم. پس ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

تعداد جلسات هایفوتراپی

اشعه دستگاه هایفو در عمق پوست نفوذ می کند و باعث تحریک پوست برای تولید کلاژن می شود. این که هایفوتراپی صورت چند جلسه است با توجه به آناتومی بدن شما و تشخیص پزشک بستگی دارد. در نظر داشته باشید، پروسه تولید کلاژن در هایفو حدود سه ماه طول می کشد. بعد از گذشت سه ماه از هایفو نتایج درمان نشان داده شده و با توجه به شرایط پوست بین 12 تا 18 ماه ماندگاری دارد. به همین دلیل بر عکس بقیه تکنیک های درمانی، هایفو صورت نیازی به تمدید ماهیانه ندارد.

تعداد جلسات هایفوتراپی

البته در صورتی که پس از انجام هایفو نتایج مطلوبی گرفته اید، می توانید جلسات هایفو را تمدید کرده که در ادامه توضیح خواهیم داد. همچنین اگر به دنبال دکتر خوب برای هایفوتراپی در شیراز هستید، به لینک درج شده مراجعه نمایید.

فاصله بین جلسات هایفو چقدر است؟

به صورت معمول طبق نظر پزشکان، تعداد جلسات هایفو در هر سال فقط یک بار است. اما در صورت افتادگی و شلی شدید پوست با توجه به نظر پزشک متخصص، دو بار در سال نیز امکان دارد هایفوتراپی تجویز گردد.\

فاصله بین جلسات هایفو چقدر است؟

در صورتی که ماندگاری اثر هایفو روی صورت را بیش از یک سال حس کرده اید می توانید بازه زمانی را نیز افزایش دهید. پیشنهاد میکنیم، فاصله زمانی بین دو جلسه هایفو را بعد از معاینه توسط دکتر متخصص پوست و مو مشخص کنید.

چند بار می توان هایفو انجام داد؟

در نظر داشته باشید برای این که بدانید هایفوتراپی صورت چند جلسه است باید حتما با پزشک متخصص مشورت کرده و بازه زمانی تعیین شده را با مجوز ایشان انجام دهید. البته معمولا پزشکان با توجه به شرایط پوست پیشنهاد مراجعه مجدد برای درمان را بین 12 تا 18 ماه می‌دانند. پیشنهاد می‌کنیم هایفو را تحت نظر پزشک و در کلینیک هایی که در ابتدای مطلب معرفی کرده ایم انجام دهید.

چند بار می توان هایفو انجام داد؟

نکات دریافت بهترین نتیجه از هایفو

این که هایفوتراپی صورت چند جلسه است و یا چند بار می توان این کار را انجام داد تاثیری در گرفتن نتایج مثبت ندارد. رعایت 4 نکته زیر به شما کمک می کند تا اثربخشی هایفو را افزایش داده و در نتیجه، فاصله بین آن را افزایش دهید:

قبل از جلسه هایفو با پزشک مشورت کنید

میزان شلی و شدت افتادگی پوست شما یکی از اصلی ترین موارد در انتخاب دستگاه و تعداد جلسات هایفوتراپی است که در جلسات مشاوره خودبادی از پزشک بپرسید.

در مورد دستگاه هایفو تحقیق کنید

دستگاه های مختلفی برای هایفوتراپی وجود دارد که ساخته شده از کشورهای مختلفی است. کیفیت هر کدام از این دستگاه ها متفاوت بوده و باید توسط پزشک با توجه به نوع پوست شما جهت استفاده تجویز گردد.

آیا فاصله زمانی بین جلسات هایفو باید منظم باشد؟

به صورت کلی همان طور که قبلا هم گفتیم هایفوتراپی به دلیل اثربخشی بسیار بالای خود نیاز به تعداد جلسات مکرر در بازه های زمانی مشخص ندارد مگر آنکه دکتر تشخیص دهد در یک سال دو بار هایفوتراپی برای مراجعه کننده نیاز است.

نتایج هایفوتراپی چه زمانی مشخص می‌شود؟

نتایج اصلی این درمان به صورت کلی بعد از سه ماه تکمیل شده و نشان داده می شود. همچنین ماندگاری آن بین 12 تا 18 ماه است.

لیفت ابرو با هایفو چند جلسه نیاز دارد؟

چن و چروک های اطراف چشم و ابرو یکی از دغدغه های اصلی همه خانم ها و آقایان است که دستگاه هایفوتراپی می تواند آن را تا حد زیادی از بین ببرد. اشعه این دستگاه با تحریک پوست و وادار کردن آن به تولید کلاژن سعی می کند تا چروک های این ناحیه را درمان کرده و به لیفت ابرو کمک نماید. تعداد جلسات هایفو در این ناحیه نیز همان سالی یک بار است مگر این که تجویز پزشک چیز دیگری باشد.

کلام آخر

در این مقاله از وب سایت کلینیک زیبایی سعی کرده ایم به سوال پر تکرار هایفوتراپی صورت چند جلسه است؟ پاسخ دهیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران