بهترین دکتر لیفت صورت در پیروزی تهران

بهترین دکتر لیفت صورت در پیروزی تهران

فرشته مقامی
دکتر لیفت صورت در پیروزی
مشاهده همه
لازم نیست با بالا رفتن سن، ظاهر جوانی خود را پشت سر بگذارید. با دستان یک جراح زیبایی ماهر، می‌ توانید با تأثیرات زمان و جاذبه مقابله کنید و ظاهر طبیعی پر جنب و جوشی را که از سال‌ ها قبل به یاد دارید، بازیابی کنید، یا حتی علائم اولیه پیری را قبل از ظهور برطرف کنید. وب سایت کلینیک زیبایی به معرفی و ایجاد لیستی جامع از اطلاعات بهترین جراح لیفت صورت در پیروزی تهران به همراه آدرس و شماره تماس آن ها پرداخته است.

بهترین دکتر لیفت صورت در پیروزی تهران

ردیفنامآدرستلفن
1
مرکز زیبایی نیلماهتهران، خیابان پنجم نیرو هوایی، بین فلکه اول و دوم، بین 4/28 و 4/29، بعد از کوچه جباری، جنب سکه گلوبال، پلاک 14، طبقه 1، واحد 109939363361
09939363461
02177160401
02177160402

سایر پزشکان لیفت صورت پیروزی تهران

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 کلینیک دکتر سحر پارسا تهران، خیابان پیروزی، نرسیده به شاه آبادی، پلاک 716، واحد 11 09960057511
2 دکتر فائزه عامری تهران، پیروزی، روبروی مترو نیرو هوایی، جنب پمپ بنزین، پلاک 168، طبقه دوم، واحد 3 02191010726

هزینه جراحی لیفت صورت در پیروزی تهران

لیفت صورت یک روش جراحی پلاستیک فوق‌ العاده محبوب است که چین و چروک، افتادگی پوست و سایر علائم پیری در صورت و گردن را برطرف می‌ کند. این روش که به عنوان ریتیدکتومی نیز شناخته می شود، عضلات صورت را سفت می کند و در عین حال پوست و چربی اضافی را از بین می برد.هزینه جراحی لیفت صورت در پیروزی تهران بسته به نوع روش، مهارت جراح و موقعیت کلینیک متفاوت است. برای اطلاع دقیق از هزینه ها به لیست فوق مراجعه کنید و با پزشک مورد نظر خود تماس برقرار کرده و نوبت مشاوره اولیه دریافت نمایید. برای انجام جراحی های دیگر در زمینه زیبایی میتوانید به بهترین جراح پلاستیک در پیروزی تهران مراجعه کنید.

بهترین دکتر لیفت صورت در پیروزی تهران

بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در پیروزی کیست؟

شما باید مطمئن شوید که جراح شما دارای تاییدیه هیئت جراحی پلاستیکیا هیئت جراحی پلاستیک و ترمیمی صورت است. این تضمین می کند که استانداردهای خاصی از آموزش، تخصص و بهترین شیوه ها رعایت می شوند.

اگر دوستان یا اعضای خانواده ای داشته اید که لیفت صورت انجام داده اند، این می تواند نقطه خوبی برای شروع باشد. از آنها بپرسید که آیا از جراح خود راضی بودند یا خیر. تحقیق کنید حتما پزشکی را انتخاب کنید که با آن احساس راحتی می کنید.

ممکن است بخواهید با بیش از یک جراح پلاستیک ملاقات کنید و نظر دوم و سوم را دریافت کنید. یک تصمیم آگاهانه یک تصمیم هوشمندانه است.ما در لیست بالا تعدادی از بهترین دکتر لیفت صورت با نخ را برای شما جمع آوری کرده ایم که می توانید برای لیفت صورت به این پزشکان مراجعه نمایید.

بهترین دکتر لیفت صورت در پیروزی تهران

رزرو نوبت اینترنتی از دکتر لیفت صورت با نخ در پیروزی

برای رزرو نوبت اینترنتی از دکتر لیفت صورت با نخ در پیروزی، می‌توانید به لیست فوق مراجعه کنید. پزشک مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی نام پزشک کلیک کنید. پس را ورود به پروفایل بخش دریافت نوبت را انخاب کنید. در صفحه بعدی، اطلاعات لازم را وارد کنید و نوبت خود را رزرو کنید.

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر لیفت صورت در پیروزی تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران