بهترین دکتر لیفت صورت در فاطمی تهران

بهترین دکتر لیفت صورت در فاطمی تهران

فاطمه صابری
دکتر لیفت صورت در فاطمی
مشاهده همه
لیفت صورت یک روش جراحی زیبایی است که برای رفع افتادگی و شل شدن پوست صورت انجام می‌شود. این روش با کشیدن پوست و ماهیچه‌های صورت، ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر به فرد می‌بخشد. وب سایت کلینیک زیبایی به معرفی و ایجاد لیستی جامع از اطلاعات بهترین جراح لیفت صورت در فاطمی تهران به همراه آدرس و شماره تماس آن ها پرداخته است.

بهترین دکتر لیفت صورت در فاطمی تهران

سایت کلینیک زیبایی امکانی فراهم آورده است که شما کاربران عزیز بتوانید با ورود به هر یک از پروفایل جراحان لیفت صورت زیر از خدمات، نمونه کار، دریافت نوبت اینترنتی، اطلاعات تماس پزشکان، لوکیشن دقیق مرکز و شماره نظام پزشکی جراح اطلاع یابید.
ردیفنامآدرستلفن
1
دکتر عزت اله علیخانیتهران، یوسف آباد، خیابان فتحی شقاقی، بین چهارراه یوسف آباد و چهل ستون، ساختمان پزشکان سبز، پلاک 50، طبقه همکف، واحد 402188705551
02188705550
09120558550
02188552449

سایر جراحان لیفت صورت در فاطمی

در لیست زیر نام بیش از 10 بهترین جراح لیفت صورت در فاطمی به همراه با آدرس و شماره تماس در ردیف های جداگانه درج شده است.
ردیف نام آدرس شماره تماس
1
دکتر پدرام نمیرانیان
تهران، میدان فاطمی، میدان گلها، ساختمان ویدا، طبقه 4، واحد 14
02188634891
2
كلينيک پوست و مو دكتر احمدي
تهران، فاطمی، بین سین دخت و اعتماد زاده
02166917924
3
دکتر حمید وحیدی
تهران، دکتر فاطمی، بیستون
02188724048

هزینه جراحی لیفت صورت در فاطمی تهران

هزینه جراحی لیفت صورت در فاطمی تهران بسته به نوع روش، مهارت جراح و موقعیت کلینیک متفاوت است. به طور کلی، هزینه لیفت صورت در تهران بین 20 تا 50 میلیون تومان است. برای اطلاع دقیق از هزینه ها به لیست فوق مراجعه کنید و با پزشک مورد نظر خود تماس برقرار کرده و نوبت مشاوره اولیه دریافت نمایید. برای انجام جراحی های دیگر در زمینه زیبایی میتوانید به بهترین جراح پلاستیک در فاطمی تهران مراجعه کنید.

هزینه جراحی لیفت صورت در فاطمی تهران

بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در فاطمی کیست؟

مشاهده نمونه کار بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در فاطمی می‌تواند به ما در انتخاب جراح زیبایی مناسب کمک کند. به لیست فوق مراجعه کرده و با کلیک بر روی هر یک از پزشکان معتبر فوق به پروفایل پزشک وارد شده و تصاویر نمونه کار را مشاهده کنید. در اینجا برخی از نکات مهمی که باید در هنگام مشاهده نمونه کار بهترین دکتر لیفت صورت به آنها توجه کنید آورده شده است:
  • توجه به سن و جنس افراد: جراح زیبایی باید نمونه کار متنوعی از افراد با سنین و جنس‌های مختلف داشته باشد. این امر به شما کمک می‌کند تا ببینید که جراح می‌تواند نتایج طبیعی و رضایت‌بخشی را برای انواع افراد ایجاد کند.
  • توجه به کیفیت عکس‌ها: عکس‌ها باید واضح و با کیفیت بالا باشند تا بتوانید به خوبی نتایج لیفت صورت را مشاهده کنید.
  • توجه به نتایج لیفت صورت: نتایج لیفت صورت باید طبیعی و غیرقابل تشخیص باشند. اگر نتایج لیفت صورت مصنوعی یا غیرطبیعی به نظر برسند، این نشان می‌دهد که جراح زیبایی مهارت کافی را ندارد.
  • توجه به نظرات بیماران سابق: صحبت با بیماران سابق جراح زیبایی می‌تواند به شما کمک کند تا اطلاعات بیشتری در مورد مهارت و تجربه او کسب کنید. میتوانید در بخش نظرات با تجربه های دیگران آشنا شوید و سوالات خود را بپرسید.

بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در فاطمی کیست؟

رزرو نوبت اینترنتی از دکتر لیفت صورت با نخ در فاطمی

برای رزرو نوبت اینترنتی از دکتر لیفت صورت با نخ در فاطمی، می‌توانید به لیست فوق مراجعه کنید. پزشک مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی نام پزشک کلیک کنید. پس را ورود به پروفایل بخش دریافت نوبت را انخاب کنید. در صفحه بعدی، اطلاعات لازم را وارد کنید و نوبت خود را رزرو کنید.

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر لیفت صورت در فاطمی تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران