بهترین جراح لیفت صورت در مطهری تهران

بهترین جراح لیفت صورت در مطهری تهران

فاطمه صابری
جراح لیفت صورت در مطهری
مشاهده همه
لیفت صورت یک روش جراحی زیبایی است که برای رفع افتادگی و شل شدن پوست صورت انجام می‌شود. این روش با کشیدن پوست و ماهیچه‌های صورت، ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر به فرد می‌بخشد. وب سایت کلینیک زیبایی به معرفی و ایجاد لیستی جامع از اطلاعات بهترین جراح لیفت صورت در مطهری تهران به همراه آدرس و شماره تماس آن ها پرداخته است.

بهترین جراح لیفت صورت در مطهری تهران

سایت کلینیک زیبایی امکانی فراهم آورده است که شما کاربران عزیز بتوانید با ورود به هر یک از پروفایل جراحان لیفت صورت زیر از خدمات، نمونه کار، دریافت نوبت اینترنتی، اطلاعات تماس پزشکان، لوکیشن دقیق مرکز و شماره نظام پزشکی جراح اطلاع یابید.
ردیفنامآدرستلفن
1
دکتر عزت اله علیخانیتهران، یوسف آباد، خیابان فتحی شقاقی، بین چهارراه یوسف آباد و چهل ستون، ساختمان پزشکان سبز، پلاک 50، طبقه همکف، واحد 402188705551
02188705550
09120558550
02188552449

سایر جراحان لیفت صورت در مطهری

در لیست زیر نام بیش از 10 بهترین جراح لیفت صورت در مطهری به همراه با آدرس و شماره تماس در ردیف های جداگانه درج شده است.
ردیف نام آدرس شماره تماس
1
دکتر یوسف شفائی
تهران، خیابان مطهری، نرسیده به خیابان فجر، پلاک 282
09927270343
2
کلینیک دکتر مطلبی
تهران، خیابان مطهری، جنب مترو مفتح، ساختمان پزشکان 230
02188303169
02188508284

هزینه جراحی لیفت صورت در مطهری تهران

هزینه جراحی لیفت صورت در مطهری تهران بسته به نوع روش، مهارت جراح و موقعیت کلینیک متفاوت است. به طور کلی، هزینه لیفت صورت در تهران بین 20 تا 50 میلیون تومان است. برای اطلاع دقیق از هزینه ها به لیست فوق مراجعه کنید و با پزشک مورد نظر خود تماس برقرار کرده و نوبت مشاوره اولیه دریافت نمایید. برای انجام جراحی های دیگر در زمینه زیبایی میتوانید به بهترین جراح پلاستیک در تهران مراجعه کنید.

هزینه جراحی لیفت صورت در مطهری تهران

بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در مطهری کیست؟

مشاهده نمونه کار بهترین دکتر لیفت صورت با نخ می‌تواند به ما در انتخاب جراح زیبایی مناسب کمک کند. با مشاهده نمونه کار، می‌توانیم مهارت و تجربه جراح را ارزیابی کنیم و ببینیم که آیا نتایج مورد انتظار ما را برآورده می‌کند یا خیر. در هنگام مشاهده نمونه کار دکتر لیفت صورت با نه در مطهری، باید به نکات زیر توجه کنیم:
  • تنوع نمونه کار: جراح زیبایی باید نمونه کار متنوعی از افراد با سنین، جنس‌ها و ویژگی‌های ظاهری مختلف داشته باشد. این امر به ما کمک می‌کند تا ببینیم که جراح می‌تواند نتایج طبیعی و رضایت‌بخشی را برای انواع افراد ایجاد کند.
  • کیفیت نمونه کار: عکس‌ها باید واضح و با کیفیت بالا باشند تا بتوانیم به خوبی نتایج لیفت صورت را مشاهده کنیم.
  • نتایج طبیعی: نتایج لیفت صورت باید طبیعی و غیرقابل تشخیص باشند. اگر نتایج لیفت صورت مصنوعی یا غیرطبیعی به نظر برسند، این نشان می‌دهد که جراح زیبایی مهارت کافی را ندارد.
  • مشاهده نمونه کارهای جراح در سایت کلینیک زیبایی: به لیست فوق مراجعه کرده و با کلیک بر روی هر یک از پزشکان معتبر فوق به پروفایل پزشک وارد شده و تصاویر نمونه کار را مشاهده کنید.

رزرو نوبت اینترنتی از دکتر لیفت صورت با نخ در مطهری

با رزرو نوبت اینترنتی از پزشکان لیفت صورت با نخ در مطهری میتوانید به آسانی نوبت خود را در هرکجا که هستید رزرو نمایید. به لیست فوق مراجعه کرده و با کلیک بر روی هر یک از پزشکان معتبر فوق به پروفایل پزشک وارد شده و در بخش دریافت نوبت، وقت قبلی خود را اخذ نمایید.

رزرو نوبت اینترنتی از دکتر لیفت صورت با نخ در مطهری

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح لیفت صورت در مطهری تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران