بهترین دکتر لیفت صورت در ظفر تهران

بهترین دکتر لیفت صورت در ظفر تهران

فاطمه صابری
دکتر لیفت صورت در ظفر
مشاهده همه

لیفت صورت یک روش جراحی زیبایی است که برای رفع افتادگی و شل شدن پوست صورت انجام می‌شود. این روش با کشیدن پوست و ماهیچه‌های صورت، ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر به فرد می‌بخشد. وب سایت کلینیک زیبایی به معرفی و ایجاد لیستی جامع از اطلاعات بهترین جراح لیفت صورت در ظفر تهران به همراه آدرس و شماره تماس آن ها پرداخته است.

بهترین دکتر لیفت صورت در ظفر تهران

ردیفنامآدرستلفن
1
دکتر امیرعلی کیوانتهران، ظفر، روروی بیمارستان علی اصغر، پلاک 238، طبقه 4، واحد 1402122263682

سایر پزشکان لیفت صورت در ظفر

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر مهتاب امینیتهران، ظفر، بین نفت و مدرس، جنب بیمارستان علی اصغر، پلاک 197، طبقه دوم، واحد 502122255257
09126051859
2دکتر پژوا سلیمان زادهتهران، خیابان دستگردی (ظفر)، بعد از تبریزیان نرسیده به کازرون، روبه روی نان و شیرینی ظفر، پلاک 83، طبقه 3، واحد 2102126420665
09129330252

هزینه پزشک جراح لیفت صورت در ظفر

هزینه جراحی لیفت صورت در ظفر تهران بسته به نوع روش، مهارت جراح و موقعیت کلینیک متفاوت است. به طور کلی، هزینه لیفت صورت در تهران بین 20 تا 50 میلیون تومان است. برای اطلاع دقیق از هزینه ها به لیست فوق مراجعه کنید و با پزشک مورد نظر خود تماس برقرار کرده و نوبت مشاوره اولیه دریافت نمایید. برای انجام جراحی های دیگر در زمینه زیبایی میتوانید به بهترین جراح پلاستیک در ظفر تهران مراجعه کنید.

هزینه پزشک جراح لیفت صورت در ظفر

بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در ظفر کیست؟

مشاهده نمونه کار بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در ظفر می‌تواند به ما در انتخاب جراح زیبایی مناسب کمک کند. به لیست فوق مراجعه کرده و با کلیک بر روی هر یک از پزشکان معتبر فوق به پروفایل پزشک وارد شده و تصاویر نمونه کار را مشاهده کنید. در اینجا برخی از نکات مهمی که باید در هنگام مشاهده نمونه کار بهترین دکتر لیفت صورت به آنها توجه کنید آورده شده است:
  • توجه به سن و جنس افراد: جراح زیبایی باید نمونه کار متنوعی از افراد با سنین و جنس‌های مختلف داشته باشد. این امر به شما کمک می‌کند تا ببینید که جراح می‌تواند نتایج طبیعی و رضایت‌بخشی را برای انواع افراد ایجاد کند.
  • توجه به کیفیت عکس‌ها: عکس‌ها باید واضح و با کیفیت بالا باشند تا بتوانید به خوبی نتایج لیفت صورت را مشاهده کنید.
  • توجه به نتایج لیفت صورت: نتایج لیفت صورت باید طبیعی و غیرقابل تشخیص باشند. اگر نتایج لیفت صورت مصنوعی یا غیرطبیعی به نظر برسند، این نشان می‌دهد که جراح زیبایی مهارت کافی را ندارد.
  • توجه به نظرات بیماران سابق: صحبت با بیماران سابق جراح زیبایی می‌تواند به شما کمک کند تا اطلاعات بیشتری در مورد مهارت و تجربه او کسب کنید. میتوانید در بخش نظرات با تجربه های دیگران آشنا شوید و سوالات خود را بپرسید.

دریافت نوبت آنلاین پزشک لیفت بینی با نخ ظفر

برای رزرو نوبت اینترنتی از دکتر لیفت صورت با نخ در ظفر، می‌توانید به لیست فوق مراجعه کنید. پزشک مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی نام پزشک کلیک کنید. پس را ورود به پروفایل بخش دریافت نوبت را انتخاب کنید. در صفحه بعدی، اطلاعات لازم را وارد کنید و نوبت خود را رزرو کنید.

دریافت نوبت آنلاین پزشک لیفت بینی با نخ ظفر

نمونه کار دکتر لیفت ابرو با نخ در ظفر

مشاهده نمونه کار دکتر لیفت ابرو با نخ ظفر می تواند در انتخاب پزشک به شما کمک کند به این دلایل:

  • به شما کمک می کند تا مهارت و تجربه پزشک را ارزیابی کنید. نمونه کارها نشان می دهد که پزشک در انجام لیفت ابرو با نخ چقدر ماهر است. به دنبال نمونه کارهایی باشید که نتایج طبیعی و زیبایی را نشان می دهد.
  • به شما کمک می کند تا مطابقت سبک خود را پیدا کنید. هر پزشک سبک منحصر به فرد خود را در انجام لیفت ابرو با نخ دارد. برخی از پزشکان نتایجی را ترجیح می دهند که بسیار طبیعی باشند، در حالی که برخی دیگر نتایجی را ترجیح می دهند که چشمگیر تر باشند. مشاهده نمونه کارها به شما کمک می کند تا مطابقت سبک خود را با پزشک پیدا کنید.
از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر لیفت صورت در ظفر تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.
نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه