بهترین دکتر لیفت صورت در فرشته تهران

بهترین دکتر لیفت صورت در فرشته تهران

فاطمه صابری
کلینیک های مرتبط
مشاهده همه
لیفت صورت یک عمل جراحی زیبایی است که برای رفع چین و چروک‌های صورت، افتادگی پوست و سفت کردن عضلات صورت انجام می‌شود. این عمل با برداشتن پوست اضافی، کشیدن پوست و سفت کردن عضلات صورت، ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر به چهره می‌بخشد. شما میتوانید از طریق سایت کلینیک زیبایی با بهترین دکتر لیفت صورت در فرشته تهران آشنا شده و به صورت اینترنتی نوبت را رزرو نمایید.

بهترین دکتر لیفت صورت در فرشته تهران

ردیفنامآدرستلفن
1
دکتر اقبال اختیاریتهران، الهیه، خیابان فرشته (شهید فیاضی)، خیابان بیدار، پلاک 29، طبقه 5، واحد 2409303096362
02122055477

سایر جراحان لیفت صورت در فرشته

ردیف نام آدرس شماره تماس
1
کلینیک تخصصی پوست، مو و لیزر دکتر کمالی
تهران، بالاتر از فرشته، خیابان خیام، خیابان کامران 09121592222
2
کلینیک دکتر نجف بیگی
تهران، فرشته، خیابان مریم غربی
02126355106
3
دکتر علی بختیاری
تهران، فرشته، خیابان مریم شرقی
02122383400
02122383430

نمونه کار جراح لیفت صورت در فرشته

مشاهده نمونه کار لیفت صورت در فرشته به ما کمک می‌کند تا:
  • نتایج احتمالی لیفت صورت را در افراد مختلف مشاهده کنیم.
  • سبک کار جراح پلاستیک را ارزیابی کنیم.
  • از مهارت و تجربه جراح پلاستیک مطمئن شویم.
میتوانید برای مشاهده نمونه کارهای پزشکان جراح لیفت صورت به لیست فوق مراجعه نمایید و با ورود به پروفایل پزشکان، از طریق گالری تصاویر نمونه کارها را مشاهده نمایید. برای انجام جراحی های دیگر در زمینه زیبایی میتوانید به بهترین جراح پلاستیک در تهران مراجعه کنید.

بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در فرشته کیست؟

لیفت صورت با نخ یک روش غیرتهاجمی برای جوانسازی صورت است که در آن از نخ‌های مخصوصی برای کشیدن پوست و سفت کردن عضلات صورت استفاده می‌شود. این روش نسبت به جراحی لیفت صورت عوارض کمتری دارد و دوره بهبودی آن نیز کوتاه‌تر است. تصاویر نمونه کارهای سابق لیفت صورت با نخ، تاثیر قابل توجهی در انتخاب مناسب دارد. با مشاهده نمونه کارهای قبلی یک پزشک، می‌توانید با کیفیت کار او و نتایجی که به دست آورده است آشنا شوید. به لیست فوق مراجعه کرده و با کلیک بر روی هر یک از پزشکان معتبر فوق به پروفایل پزشک وارد شده و تصاویر نمونه کار را مشاهده کنید.
بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در فرشته کیست؟

برای یافتن بهترین دکتر رفع غبغب در فرشته، لینک درج شده را کلیک نمایید.

رزرو نوبت اینترنتی از پزشک لیفت صورت با نخ در فرشته

برای رزرو نوبت اینترنتی از پزشک لیفت صورت با نخ در فرشته، می‌توانید از طریق وب‌سایت کلینیک زیبایی اقدام کنید. در ادامه، نحوه رزرو نوبت اینترنتی از پزشک لیفت صورت با نخ در فرشته را به صورت مرحله‌ای توضیح می‌دهیم:
مرحله 1: انتخاب پزشک
ابتدا باید پزشک مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای این کار می‌توانید از طریق لیست فوق، پزشکان متخصص در زمینه لیفت صورت با نخ در فرشته را پیدا کنید.
مرحله 2: بررسی نمونه کارها
پس از انتخاب پزشک، باید نمونه کارهای او را بررسی کنید تا از مهارت و تجربه او در زمینه لیفت صورت با نخ اطمینان حاصل کنید. شما میتوانید با مراجعه به پروفایل این پزشکان در سایت کلینیک زیبایی به مشاهده نمونه کارها بپردازید.
مرحله 3: رزرو نوبت
پس از بررسی نمونه کارها، می‌توانید نوبت خود را رزرو کنید. در هنگام رزرو نوبت، باید اطلاعات شخصی خود را مانند نام، شماره تماس و... را وارد کنید. همچنین باید تاریخ و ساعت مورد نظر خود را برای مراجعه به پزشک انتخاب کنید.

رزرو نوبت اینترنتی از پزشک لیفت صورت با نخ در فرشته

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح لیفت صورت در فرشته تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران