بهترین جراح لیفت شقیقه در پاسداران تهران

بهترین جراح لیفت شقیقه در پاسداران تهران

پری چاوشی

لیفت شقیقه یکی از جراحی های زیبایی جدید و پرطرفدار در بین خانم ها است. چرا که طی این جراحی می توانید به فرم دلخوام چشم و ابرو برسید. ما در لیست زیر اسامی بهترین جراح لیفت شقیقه در پاسداران تهران را در اختیار شما قرار داده ایم. با ما همراه شوید.

بهترین جراح لیفت شقیقه در پاسدران تهران

نوبت دهی اینترنتی جراح لیفت شقیقه در پاسداران تهران

گرفتن نوبت بدون نیاز به حضور در مطب و درگیری در ترافیک های سنگین شهر تهران به شما کمک می کند تا سریعا زمان مراجعه خود را دریافت کنید. کافیست در لیست بالا روی نام کلینیک مورد نظر کلیک کرده، بعد از مشاهده روزها و ساعت های موجود، روز و ساعت های خالی جهت مراجعه را مشاهده و رزرو نمایید.

نوبت دهی اینترنتی جراح لیفت شقیقه در پاسداران تهران

مشاوره آنلاین با متخصص عمل لیفت شقیقه

گرفتن مشاوره به صورت آنلاین و با پزشک متخصص بدون نیاز به حضور در مطب یکی از قابلیت های سایت پوست و مو است که در اختیار شما کاربارن گرامی قرار گرفته است. برای این کار می توانید از لیست بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و به صورت مستقیم با وی در ارتباط باشید.

اگر به دنبال جراح پلاستیک و زیبایی در پاسداران تهران هستید، به لینک درج شده مراجعه کنید.

لیفت شقیقه چه مزایایی دارد؟

لیفت شقیقه که به عنوان لیفت تمپورال ابرو نیز شناخته شده است، یک جراحی زیبایی است که یک سوم بیرونی ابرو را بالا می برد. اغلب همراه با جراحی پلک انجام می شود، اما می تواند به تنهایی نیز انجام شود. این عمل تحت بی حسی موضعی همراه با آرامبخش انجام می شود. جراح یک یا دو برش در پشت خط مو، درست بالای شقیقه ایجاد می کند. از جمله مزایای این جراحی عبارت اند از:

  • رفع چین و چروک و افتادگی در اطراف ابرو
  • بالا بردن یک سوم انتهای ابرو
  • ایجاد کشش در گونه‌های افتاده
  • کاهش افتادگی در پلک بالا
  • از بین بردن خطوط پنجه کلاغی
  • کمک به باز شدن چشم‌ها و رفع حالت خسته در چهره

هر گونه کپی برداری از لیست بالا بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از همراهی شما

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه