بهترین مرکز ماساژ در پاسداران تهران

بهترین مرکز ماساژ در پاسداران تهران

فاطمه صابری
کلینیک های مرتبط
مشاهده همه

ویژگی‌های یک مرکز ماساژ برای برخی افراد ممکن است متفاوت باشد، اما به طور کلی یک مرکز ماساژ باید شرایطی همچون محیطی آرام و بهداشتی، قیمت منصفانه و پرسنلی متخصص برای ماساژ داشته باشد. تمامی این ویژگی ها را میتوانید در بهترین مرکز ماساژ در پاسداران تهران بیابید. وب سایت کلینیک زیبایی برای راحتی کاربران خود لیستی از بهترین ها در این محدوده تهیه کرده است.

بهترین مرکز ماساژ در پاسداران تهران

ردیفنامآدرستلفن
1
مرکز زیبایی کوئینز بیوتیتهران، پاسداران، خیابان بوستان دوم، نبش خیابان فرخی یزدی، طبقه فوقانی رستوران ایتالیایی، پلاک 28، طبقه 302126722941
02126722938
09020557011
09398063636

سایر سالن های ماساژ در پاسداران

ردیفنامآدرستلفن
1سالن زیبایی نگین تاجتهران، پاسداران، نیستان سوم، بلوار شهرزاد، خیابان هدایت، پلاک 26، طبقه اول02122776023
09121501053

رزرو نوبت اینترنتی مراکز ماساژ در پاسداران

شما میتوانید با رزرو نوبت اینترنتی از مراکز ماساژ در پاسداران بدون محدودیت زمانی و مکانی نوبت خود را در دست داشته باشید. همچنین میتوانید با مراجعه به لیست فوق و انتخاب هر یک مراکز ماساژ به تقویم آزاد این مراکز دست یابید و نوبت خود را رزرو نمایید. با رزرو نوبت اینترنتی، مراجعین نیازی به صرف وقت برای دریافت نوبت از طریق تلفن ندارند و می‌توانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن، نوبت خود را دریافت کنند.

رزرو نوبت اینترنتی مراکز ماساژ در پاسداران

بهترین ماساژ ریلکسی در پاسداران

ماساژ ریلکسی به عنوان یکی از محبوب‌ترین نوع ماساژ‌ها، دارای ویژگی‌های زیادی است که به مراجعین کمک می‌کند تا به صورت کامل بدن و روانشان را آرام کنند. از جمله ویژگی‌های مهم ماساژ ریلکسی می‌توان به کاهش تنش های روانی، کاهش درد، بهبود وضعیت خواب و افزایش انعطاف پذیری اشاره کرد. شما میتوانید با مشاهده و خواندن نظرات دیگر مراجعین از تخصص و حرفه ای بودن آن مرکز اطلاع یابید و با اطمینان خاطر بیشتری انتخاب نمایید.

بهترین ماساژ ریلکسی در پاسداران

هزینه ماساژ ریلکسی در پاسداران

هزینه ماساژ ریلکسی در پاسداران تهران ممکن است بسته به محل ارائه خدمات، نوع ماساژ و طول زمان مورد نیاز برای آن متفاوت باشد. برای برآورد هزینه دقیق، بهتر است با مراکز ماساژ مختلف معتبر نام برده شده در لیست فوق تماس گرفته و قیمت‌ آن‌ها را مقایسه کنید. علاوه بر این، ممکن است برای تخفیف هزینه ماساژ، از کدهای تخفیف و پیشنهادات ویژه مراکز مختلف استفاده کنید.

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین مرکز ماساژ در پاسداران تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران