بهترین دکتر درمان جوش صورت در بروجرد

بهترین دکتر درمان جوش صورت در بروجرد

فرشته مقامی

جوش یک بیماری پوستی که اغلب نوجوانان و بزرگسالان را درگیر می‌کند، زمانی رخ می‌دهد که منافذ پوست با چربی و یا سلول‌های پوست مسدود می‌شوند. در این لیست از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین دکتر درمان جوش صورت در بروجرد می پردازیم تا در صورت که دچار مشکلات آکنه هستید برای درمان هر چه سریع تر آن به این پزشکان مراجعه نمایید.

بهترین دکتر درمان جوش صورت در بروجرد

نام پزشک آدرس شماره تماس
دکتر علیرضا عاصمی اصفهانی بروجرد، خیابان شهدا، اواسط زیر گذر رازان، جنب داروخانه مرکزی 06642611882
دکتر احمد گرجی بروجرد، خیابان شهدا، طبقه فوقانی داروخانه رازی 06633265024
دکتر حمیدرضا آبایی بروجرد، خیابان شهدا، ساختمان پزشکان مهر 06642613636

بهترین دکتر درمان جوش هورمونی در بروجرد

جوش به دلیل ترکیبی از تغییرات در پوست شما مانند بزرگ شدن و گرفتگی غدد چربی، تکثیر باکتری ها، التهاب و عوامل هورمونی ایجاد می شود. جوش هورمونی زمانی اتفاق می‌افتد که در سطح هورمون‌های شما ناهماهنگی وجود داشته باشد. اگر درگیر درمان جوش های هورمونی در بروجرد هستید، می‌توانید در جدول فوق از میان ببهترین دکتر درمان جوش صورت در بروجرد، فرد مناسب خود را انتخاب کرده و با مراجعه به یک متخصص پوست و مو خوب در بروجرد، مشکل جوش را درمان کنید.

اگر به دنبال بهترین مرکز فیشیال در بروجرد، لینک درج شده را کلیک نمایید.

بهترین دکتر درمان جوش صورت در بروجرد

مشاوره غیر حضوری با دکتر درمان جوش بدن در بروجرد

گرفتن مشاوره به صورت آنلاین با توجه به عدم نیاز به حضور در مطب، اتلاف وقت و درگیری در ترافیک می تواند بهترین گزینه برای مشاوره باشد. کافیست در جدول بالا روی نام متخصص مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین در پروفایل پزشک به صورت مستقیم با ایشان در ارتباط باشید.

نوبت‌دهی اینترنتی بهترین دکترهای جوش چرکی بروجرد

بهترین دکتر درمان جوش صورت در بروجرد

گرفتن نوبت بدون نیاز به حضور در مطب و درگیری در ترافیک های سنگین شهر مشهد یکی از قابلیت های سایت کلینیک زیبایی است که برای رفاه حال شما کابران گرامی در دسترس قرار گرفته است. کافی است در جدول فوق روی نام پزشک مورد نظر کلیک کرده و بعد از ورود به پروفایل ایشان از قسمت اخذ نوبت آنلاین ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

هر گونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پبگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

نظر کاربران