بهترین مرکز پی آر پی در پیروزی تهران

بهترین مرکز پی آر پی در پیروزی تهران

فاطمه صابری
مرکز پی آر پی در پیروزی
مشاهده همه

تزریق PRP می تواند برای درمان چین و چروک صورت، لک های پوستی، جای جوش، آکنه، پوست خشک و کم روشنی پوست استفاده شود. همچنین، این روش می تواند به عنوان یک گزینه غیرجراحی برای افزایش حجم لب و یا رفع ناهنجاری های پوستی صورت مورد استفاده قرار گیرد. برای اینکه بتوانید بهترین مرکز پی آر پی در پیروزی را بیابید میتوانید با کمک لیست جامعی که وب سایت کلینیک زیبایی جمع آوری کرده است، متخصصین را در این زمینه بیابید.

بهترین مرکز پی آر پی در پیروزی تهران

ردیفنامآدرستلفن
1
دکتر طاهره اعزازیتهران، خیابان پیروزی، حد فاصل چهارم و سوم نیرو هوایی، ساختمان پزشکان نیکان، پلاک 99، طبقه سوم، واحد 509923615494

سایر پزشکان تزریق پی آر پی در پیروزی

نام آدرس شماره تماس
دکتر سید امیرعباس صدقی اسکوئی تهران، خیابان پیروزی بین اول و دوم نیروی هوایی، ساختمان پزشکان 275 طبقه 2 02177166959
کلینیک زیبایی امرالد تهران، پیروزی، خیابان پنجم نیرو هوایی، دور فلکه دوم، نبش خیابان 5/30 ، پلاک 8، طبقه دوم، واحد 5 02177754471

دریافت نوبت اینترنتی از دکتر پی آر پی در پیروزی

برای اینکه بتوانید نوبت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنید میتوانید با مراجعه به لیست فوق که به معرفی بهترین دکتر پی آر پی در پیروزی پرداخته است نوبت خود را دریافت کنید. برای این کار لازم است با کلیک برروی اسامی معتبر نام برده شده در جدول بالا به پروفایل اختصاصی آن دکتر وارد می شوید و در بخش دریافت نوبت، بر اساس ساعت و روز مورد نظر خود نوبت را دریافت نمایید.

دریافت نوبت اینترنتی از دکتر پی آر پی در پیروزی

بهترین مرکز تزریق پی آر پی در پیروزی کجاست؟

مشاهده نمونه کارهای سابق یک مرکز تزریق پی آر پی، بسیار تاثیرگذار است و می‌تواند در انتخاب مرکز مناسب برای تزریق پی آر پی توسط بیماران کمک کند. با دسترسی به نمونه کارهای سابق، بیماران می‌توانند به راحتی با کیفیت خدمات ارائه شده در مراکز مختلف و تجربه بیماران سابق آشنا شوند. برای این کار وب سایت کلینیک زیبایی امکانی فراهم کرده است که بتوانید با مراجعه به پروفایل اختصاصی مراکز تزریق پی آر پی معتبر در جدول فوق در بخش گالری تصاویر را مشاهده کنید. شما میتوانید برای انجام دیگر خدمات زیبایی به لیست بهترین کلینیک زیبایی در پیروزی مراجعه کنید و با مراکز متخصص در زمینه زیبایی آشنا شوید.

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین مرکز پی آر پی در پیروزی تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران