بهترین متخصص پوست و مو در بروجرد

بهترین متخصص پوست و مو در بروجرد

فرشته مقامی

متخصص پوست یک پزشک دارای مجوز متخصص در مدیریت بیماری های پوست، مو و ناخن است. مشکلات پوستی دلایل مختلفی دارد، بنابراین بیماران از همه اقشار جامعه هستند. ما در این لیست از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین متخصص پوست و مو در بروجرد می پردازیم. در صورتی که به دنبال اطلاعات پزشکان متخصص پوست و مو و اخذ نوبت در این شهر هستید، به جدول زیر مراجعه نمایید.

بهترین متخصص پوست و مو در بروجرد

نام پزشک آدرس شماره تماس
دکتر علیرضا عاصمی اصفهانی بروجرد، خیابان شهدا، اواسط زیر گذر رازان، جنب داروخانه مرکزی 06642611882
دکتر احمد گرجی بروجرد، خیابان شهدا، طبقه فوقانی داروخانه رازی 06633265024
دکتر حمیدرضا آبایی بروجرد، خیابان شهدا، ساختمان پزشکان مهر 06642613636

بهترین دکتر فوق تخصص پوست در بروجرد

متخصصان پوست به بیماران خود آموزش و مراقبت های پیشگیرانه را برای پوست و سایر مسائل مربوط به سلامت ارائه می دهند. برای مثال، آنها ممکن است بررسی های پوستی را برای یافتن ضایعات پیش سرطانی در میان بیماران با خطر بالای سرطان پوست انجام دهند. ما در لیست بالا به معرفی بهترین دکتر متخصص پوست و مو بروجرد و دکتر پوست زن در بروجرد پرداخته ایم، پزشکان معرفی شده در جدول بالا از برترین متخصصین پوست و مو در شهر بروجرد هستند.

بهترین متخصص پوست و مو در بروجرد

نوبت دهی اینترنتی متخصص پوست خوب در بروجرد

یکی از قابلیت هایی که وب سایت کلینیک زیبایی برای رفاه حال شما کاربران عزیز دارد اماکن گرفتن نوبت به صورت آنلاین می باشد.این قابلیت به شما این امکان را می دهد که بدون اتلاف وقت و بدون نیاز به حضور و یا تماس با مطب فوق تخصص پوست و مو در بروجرد نوبت خود را اخذ نمایید. کافی است در لیست بالا روی نام دکتر مورد نظر خود کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

دریافت مشاوره آنلاین دکتر پوست مو بروجرد

شما با دریافت مشاوره به صورت آنلاین می توانید دون نیاز به حضور در مطب به صورت مستقیم و به صورت آنلاین با پزشک در ارتباط باشید. در جدول فوق روی نام متخصص مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین به صورت مستقیم با پزشک در ارتباط باشید.

بهترین متخصص پوست و مو در بروجرد

هزینه ویزیت دکتر پوست و مو در بروجرد چقدر است؟

هزینه ویزیت متخصص پوست و مو در شهر بروجرد بین 200 هزار تومان تا 240 هزار تومان متغییر می باشد. قیمت ها شامل هزینه های نمونه برداری و سایر هزینه های ویزیت پزشک که معمولاً همراه با ویزیت متخصص پوست است، نمی شود.

چه زمانی به متخصص پوست مراجعه کنیم

اگر پوستی دارید که ممکن است مستعد ابتلا به سرطان پوست باشد، بهتر است سالیانه از یک متخصص پوست معاینه شوید. در طول این ملاقات، متخصص پوست به دقت پوست شما را از نظر علائم هشدار دهنده سرطان پوست بررسی می کند.

اگر نگران وضعیت پوست خود هستید و در حال حاضر متخصص پوست ندارید، می توانید از طریق ابزار وب سایت کلینیک زیبایی به پزشکان منطقه خود مراجعه کنید.

اگر مطمئن نیستید که آیا نیاز به بررسی سالیانه پوست دارید یا خیر، از پزشک مراقبت های اولیه خود بخواهید تا توصیه های او را ارائه دهد.

کلام آخر

در این لیست سعی کرده ایم برخی از بهترین متخصص پوست و مو در بروجرد را معرفی کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا یپشنهاد در خصوص این مطلب می توانید از قسمت نظرات کاربران در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران