بهترین دکتر درمان جوش صورت در بیرجند

بهترین دکتر درمان جوش صورت در بیرجند

فرشته مقامی

شما مجبور نیستید منتظر درمان جوش بمانید. متخصصان پوست دارای گواهی پزشکی در خط مقدم پیشرفت در درمان جوش هستند، بنابراین آنها می توانند موثرترین برنامه درمانی را برای شما تعیین کنند.در این لیست از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین دکتر درمان جوش صورت در بیرجند می پردازیم تا در صورت که دچار مشکلات آکنه هستید برای درمان هر چه سریع تر آن به این پزشکان مراجعه نمایید.

بهترین دکتر درمان جوش صورت در بیرجند

نام پزشک آدرس شماره تماس
دکتر سیدحسین وکیلی بیرجند، خیابان مدرس، مدرس 11، ساختمان پزشکان آرامش، طبقه دوم 09155657882
دکتر عصمت شبان بیرجند، خيابان طالقاني 3، ساختمان پزشكان سينا، طبقه دوم 05632233429
دکتر مجتبی نسیمی بیرجند، بلوار غفاری، ابوریحان بیرونی، ساختمان پزشکان بوعلی، طبقه 3 05632048180
دکتر رضا قادری بیرجند، طالقانی 10، ساختمان اطلس، طبقه 3 05632229658

بهترین دکتر درمان جوش بدن در بیرجند

آکنه یک بیماری پوستی بسیار شایع است که باعث می شود لکه هایی با اندازه های مختلف روی پوست صورت شما ایجاد شود و حتی گاهی اوقات کمر، شانه و سینه شما نیز تحت تأثیر قرار می گیرند.اگر درگیر درمان جوش های سرسیاه در بیرجند هستید، می‌توانید در جدول فوق از میان ببهترین دکتر درمان جوش صورت در بیرجند ، فرد مناسب خود را انتخاب کرده و با مراجعه به یک متخصص پوست و مو خوب در بیرجند ، مشکل جوش را درمان کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز فیشیال در بیرجند

بهترین دکتر درمان جوش صورت در بیرجند

مشاوره غیر حضوری با دکتر درمان قطعی جوش در بیرجند

گرفتن مشاوره به صورت آنلاین با توجه به عدم نیاز به حضور در مطب، اتلاف وقت و درگیری در ترافیک می تواند بهترین گزینه برای مشاوره باشد. کافیست در جدول بالا روی نام متخصص مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین در پروفایل پزشک به صورت مستقیم با ایشان در ارتباط باشید.

نوبت‌دهی اینترنتی بهترین دکترهای جوش صورت بیرجند

بهترین دکتر درمان جوش صورت در بیرجند

گرفتن نوبت بدون نیاز به حضور در مطب و درگیری در ترافیک های سنگین شهر مشهد یکی از قابلیت های سایت کلینیک زیبایی است که برای رفاه حال شما کابران گرامی در دسترس قرار گرفته است. کافی است در جدول فوق روی نام پزشک مورد نظر کلیک کرده و بعد از ورود به پروفایل ایشان از قسمت اخذ نوبت آنلاین ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

هر گونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پبگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

نظر کاربران