بهترین جراح بلفاروپلاستی در بیرجند

بهترین جراح بلفاروپلاستی در بیرجند

فرشته مقامی

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی با هدف بهبود ظاهر پلک بالا، پلک پایین یا هر دو انجام می شود. در این لیست به معرفی بهترین جراح بلفاروپلاستی در بیرجند می پردازیم. شما می توانید برای عمل زیبایی پلک در شهر بیرجند به این پزشکان مراجعه فرمایید.

لیست بهترین جراح بلفاروپلاستی در بیرجند

پزشک متخصص آدرس شماره تماس
دکتر بهروز حیدری بیرجند، خیابان طالقانی، طالقانی 18، پلاک 234 05632222422
دکتر مهدی غنچه بیرجند، خیابان آیت الله غفاری، روبروی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، ساختمان پزشکان بوعلی 05632048053

بهترین پزشک جراحی پلک در بیرجند

هدف جراحی زیبایی پلک این است که ظاهر ناحیه اطراف چشم ها را بهبود بخشد و بینایی را که به دلیل افتادگی پلک پنهان شده است، بهبود بخشد. تمام جراحانی که در جدول بالا معرفی کرده ایم به عنوان متخصصین در زمینه عمل جراحی زیبایی پلک در بیرجند فعالیت می کنند. این پزشکان با رعایت تکنیک های به روز در جراحی، اصول بهداشتی و همچنین بررسی میزان افتادگی پلک بیمار بهترین نتیجه را به شما ارائه می کنند.

بهترین جراح بلفاروپلاستی در بیرجند

برای یافتن بهترین جراح بینی در بیرجند، برروی لینک درج شده کلیک نمایید.

هزینه عمل بلفاروپلاستی در بیرجند چقدر است؟

هزیه عمل بلفاروپلاستی یا جراحی زیبایی پلک در بیرجند با توجه به تعرفه بیمارستان انتخابی، مهارت پزشک، داروهای مراقبتی بعد از جراحی و ... تعیین می گردد. در صورتی که به دنبال قیمت دقیق عمل جراحی پلک در این شهر هستید، حتما در جلسه مشاوره با پزشک در این خصوص صحبت کنید.

مشاوره غیر حضوری با پزشکان جراح پلک در بیرجند

گرفتن مشاوره به صورت آنلاین با توجه به عدم نیاز به حضور در مطب، اتلاف وقت و درگیری در ترافیک می تواند بهترین گزینه برای مشاوره باشد. کافیست در جدول بالا روی نام جراح مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین در پروفایل پزشک به صورت مستقیم با ایشان در ارتباط باشید.

اخذ نوبت اینترنتی از بهترین دکترهای بلفاروپلاستی در بیرجند

بهترین جراح بلفاروپلاستی در بیرجند

گرفتن نوبت به صورت آنلاین به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت و هزینه های زیادی بتوانید نوبت خود را دریافت کنید. شما می توانید از جدول بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت اینترنتی می توانید ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی نوبت خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید از قسمت نظرات کاربران در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران