بهترین مرکز فیشیال در بروجرد

بهترین مرکز فیشیال در بروجرد

فرشته مقامی

برای لذت بردن کامل از پوست درخشان، مهم است که به پوست خود مراقبت لازم را بدهید. بهترین راه برای حصول اطمینان از سلامت و تمیزی پوست، انجام پاکسازی پوست در مراکز فیشیال می باشد. ما در این لیست به معرفی بهترین مرکز فیشیال در بروجرد پرداخته ایم. ما را تا انتهای این مطلب همراهی بفرمایید.

بهترین مرکز فیشیال در بروجرد

نام آدرس شماره تماس
سالن مراقبت و زیبایی اکسیر بروجرد، خیابان بهار 09166684634
زهرا مقصودی بروجرد، خیابان فاطمی، کوچه گودرزی پور، پلاک 11 09021885819

بهترین فشيال و پاکسازی پوست در بروجرد

مردم به دلایل زیادی برنامه های فیشال را برنامه ریزی می کنند. برخی می خواهند ظاهر جوان خود را حفظ کنند، در حالی که برخی دیگر به دنبال پاکسازی پوست مستعد آکنه هستند. تصمیم بگیرید که اهداف مراقبت از پوست شما چیست و امیدوارید به چه چیزی برسید. ما در وب سایت کلینیک زیبایی با جمع آوری بهترین مراکز فیشیال پوست در بروجرد در جدول بالا به شما کمک کردیم به راحتی مرکز مورد نظر خود را در شهر بروجرد بیابید.

اگر به دنبال بهترین دکتر درمان جوش صورت در بروجرد، لینک درج شده را کلیک نمایید.

بهترین مرکز فیشیال در بروجرد

هزینه فیشیال تخصصی در بروجرد

قیمت پاکسازی صورت در بروجرد از 1.000.000 تا 6.000.000 می باشد. هزینه پاکسازی پوست در بروجرد با توجه به برند مواد مصرفی، دستمزد تکنسین و تعرفه کلینیک تعیین می گردد.

اخذ نوبت اینترنتی مرکز پاکسازی پوست در بروجرد

گرفتن نوبت آن هم به صورت آنلاین یکی از پرکاربردترین قابلیت های وب سایت کلینیک زیبایی است که به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت و هزینه های زیادی، نوبت مراجعه خود را رزرو نمایید. کافیست از لیست بالا روی نام مرکز مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت انلاین در پروفایل مجموعه ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، نوبت مراجعه خود را رزور نمایید.

اگر به دنبال بهترین سالن زیبایی در بروجرد می گردید، به لینک درج شده مراجعه نمایید.

بهترین مرکز فیشیال در بروجرد

هر گونه کپی برداری از لیست فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

نظر کاربران