بهترین مرکز تزریق فیلر خط خنده در کامرانیه تهران

بهترین مرکز تزریق فیلر خط خنده در کامرانیه تهران

فرشته مقامی

خطوط لبخند یا خطوط خنده که به چین های نازولبیال نیز معروف هستند، به تدریج ظاهر می شوند و به طور طبیعی با افزایش سن آشکارتر می شوند. چین های نازولبیال دو چین پوستی هستند که بین گوشه های دهان و هر طرف بینی قرار دارند و با افزایش سن به دلیل از بین رفتن حجم و خاصیت ارتجاعی پوست آشکارتر می شوند. وب سایت رسمی کلینیک زیبایی لیستی از بهترین مرکز تزریق فیلر خط خنده در کامرانیه تهران به همراه آدرس و شماره تماس، برای شما فراهم کرده است.

بهترین مرکز تزریق فیلر خط خنده در کامرانیه تهران

دکتر عاطفه فرامرزی

دکتر عاطفه فرامرزی فارغ التحصیل دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه تهران (عضو انجمن نخبگان کشوری، منتخب دانشجویان برتر دانشگاه تهران) دانشنامه تخصصی پوست و مو از دانشگاه تهران بیمارستان رازی، عضو انجمن متخصصین پوست مو زیبایی ایران و آمریکا می باشد.

آدرس: تهران، کامرانیه جنوبی، کوچه پیروز، پلاک 14، طبقه 6 شمالی، شماره تماس: 02125444120

کلینیک دریای نور

کلینیک دریای نور واقع در محله کامرانیه تهران، متشکل از متخصص و فوق تخصص مجرب و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها در زمینه های مختلف پزشکی و زیبایی آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

آدرس: تهران، کامرانیه، پایین تر از کوه نور، خیابان معصومی، پلاک 28، شماره تماس: 02126768723

بهترین دکتر تزریق فیلر خط خنده در کامرانیه

خطوط خنده خطوطی هستند که در دو طرف دهان قرار دارند. زمانی که فرد لبخند می زند، بیشتر به چشم می آیند.چین ها که از دسته های متراکم بافت فیبری و ماهیچه ها ساخته شده اند، با افزایش سن بیشتر برجسته می شوند. با افتادگی و نازک‌تر شدن پوست، بسیاری از مردم متوجه می‌شوند که خط لبخند آن‌ها بیشتر به چشم می‌آیند. ما در بالا بهترین پزشکان تزریق فیلر خط خنده را برای راحتی انتخاب شما گردآوری کرده ایم که از طریق مشاهده نمونه‌ کارها در پروفایل هر یک پزشکان موجود در لیست فوق، شما می‌ توانید پیش از هر تصمیم گیری، به طور دقیق‌ تری با نحوه عملکرد و نتایج قابل انتظار پزشک آشنا شوید.

برای انجام دیگر خدمات زیبایی میتوانید به لیست بهترین کلینیک زیبایی در تهران مراجعه کنید و پزشکان معتبر را شناسایی نمایید.

بهترین مرکز تزریق فیلر خط خنده در کامرانیه تهران

اخذ نوبت آنلاین از دکتر رفع خط خنده در کامرانیه

شما میتوانید با کلیک بر روی نام هر یک پزشکان معتبر رفع خط خنده در کامرانیه موجود در لیست فوق، به پروفایل اختصاصی آنان بروید و در بخش دریافت نوبت، وقت قبلی را بر اساس ساعت و روز مورد نظر خود اخذ نمایید.

مشاوره آنلاین با مرکز تزریق فیلر خط خنده در کامرانیه تهران

از دیگر قابلیت های سایت ما امکان دریافت مشاوره آنلاین می باشد، شما می توانید قبل از رزرو نوبت، تمامی سوالات خود را درباره هزینه، نوع درمان، دوران نقاهت و… به صورت مستقیم در واتساپ بپرسید.

بهترین مرکز تزریق فیلر خط خنده در کامرانیه تهران

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین مرکز تزریق فیلر خط خنده در کامرانیه تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران