بهترین مرکز تزریق فیلر خط خنده در فرحزاد تهران

بهترین مرکز تزریق فیلر خط خنده در فرحزاد تهران

فرشته مقامی

خطوط لبخند، همچنین به عنوان خطوط اطراف دهان شناخته می شوند، خطوطی هستند که هنگام لبخند زدن در دو طرف دهان ایجاد می شوند. با افزایش سن، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. این ترکیب با تکرار لبخند و حالات صورت می‌تواند باعث عمیق‌تر شدن دائمی خطوط لبخند و در نتیجه ظاهری خسته و سالخورده شود. وب سایت رسمی کلینیک زیبایی لیستی از بهترین مرکز تزریق فیلر خط خنده در فرحزاد تهران به همراه آدرس و شماره تماس، برای شما فراهم کرده است.

بهترین مرکز تزریق فیلر خط خنده در فرحزاد تهران

دکتر فاخه علی اکبری

دکتر فاخته جزو داوران برتر مسابقات بیوتی تراپیست است و مدرک دکترای خود را از دانشگاه تهران دریافت نموده است و جزو بهترین دکترها برای انجام خدماتی همچون تزریق فیلر، بوتاکس، هایفوتراپی در تهران است که می توانید با خیالی آسوده جهت دریافت خدمات خود به کلینیک مراجعه نمایید.

آدرس: تهران، سعادت آباد، انتهای خیابان بخشایش، ساختمان پزشکان افتخار، طبقه 5، واحد 501، شماره تماس: 02122146778

بهترین دکتر تزریق فیلر خط خنده در فرحزاد

برای درمان این خطوط خنده که با افزایش سن و کاهش حجم در ناحیه گونه ایجاد می‌شوند، می‌توان از فیلرها استفاده کرد. خط خنده خطوطی از گوشه پایین بینی تا گوشه دهان هستند که چهره را پیرتر نشان می دهد. تزریق فیلر باعث می‌شود که ناحیه صاف‌تر و جوان‌تر به نظر برسد و مرز کمتری بین گونه‌ها و قسمت پایین صورت ایجاد شود. ما در بالا بهترین پزشکان تزریق فیلر خط خنده را برای راحتی انتخاب شما گردآوری کرده ایم که از طریق مشاهده نمونه‌ کارها در پروفایل هر یک پزشکان موجود در لیست فوق، شما می‌ توانید پیش از هر تصمیم گیری، به طور دقیق‌ تری با نحوه عملکرد و نتایج قابل انتظار پزشک آشنا شوید.

برای انجام دیگر خدمات زیبایی میتوانید به لیست بهترین کلینیک زیبایی در تهران مراجعه کنید و پزشکان معتبر را شناسایی نمایید.

بهترین مرکز تزریق فیلر خط خنده در فرحزاد تهران

اخذ نوبت آنلاین از دکتر رفع خط خنده در فرحزاد

شما میتوانید با کلیک بر روی نام هر یک پزشکان معتبر رفع خط خنده در فرحزاد موجود در لیست فوق، به پروفایل اختصاصی آنان بروید و در بخش دریافت نوبت، وقت قبلی را بر اساس ساعت و روز مورد نظر خود اخذ نمایید.

مشاوره آنلاین با مرکز تزریق فیلر خط خنده در فرحزاد تهران

از دیگر قابلیت های سایت ما امکان دریافت مشاوره آنلاین می باشد، شما می توانید قبل از رزرو نوبت، تمامی سوالات خود را درباره هزینه، نوع درمان، دوران نقاهت و… به صورت مستقیم در واتساپ بپرسید.

بهترین مرکز تزریق فیلر خط خنده در فرحزاد تهران

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین مرکز تزریق فیلر خط خنده در فرحزاد تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران