آیا عمل بینی بدون بیهوشی امکان دارد ؟ بررسی جراحی بینی بدون بیهوشی با روش لیزر جدید ivs

آیا عمل بینی بدون بیهوشی امکان دارد ؟ بررسی جراحی بینی بدون بیهوشی با روش لیزر جدید ivs

فرشته مقامی

آیا عمل بینی بدون بیهوشی امکان دارد ؟ بررسی جراحی بینی بدون بیهوشی با روش لیزر جدید ivs

رینوپلاستی (RIE-no-plas-tee) جراحی است که شکل بینی را تغییر می دهد. دلیل جراحی بینی ممکن است تغییر ظاهر بینی، بهبود تنفس یا هر دو باشد.

قسمت بالایی ساختار بینی استخوانی است. قسمت پایین غضروف است. رینوپلاستی می تواند استخوان، غضروف، پوست یا هر سه را تغییر دهد. با جراح خود در مورد اینکه آیا رینوپلاستی برای شما مناسب است و چه چیزی می تواند به دست آورد صحبت کنید.

سایر ویژگی‌های صورت شما، پوست روی بینی و آنچه که می‌خواهید تغییر دهید، هنگام برنامه‌ریزی این روش در نظر گرفته می‌شوند. اگر کاندیدای جراحی بینی هستید، جراح یک برنامه شخصی برای شما ایجاد می کند.

رینوپلاستی می تواند با بیهوشی موضعی یا عمومی انجام شود که بستگی به وسعت عمل و ترجیح فرد دارد. در مطب جراح بینی در شیراز، بیمارستان یا مرکز جراحی سرپایی انجام می شود. عمل های پیچیده ممکن است نیاز به بستری کوتاه مدت در بیمارستان داشته باشند. این روش اغلب 1 تا 3 ساعت طول می کشد. ممکن است بیشتر طول بکشد.

در عمل بینی بدون بیهوشی بینی اطراف آن بی حس می شود.اما در طول جراحی بیدار خواهید بود (آرام و بدون احساس درد). بیهوشی عمومی به شما اجازه می دهد تا در طول عمل بخوابید.

عمل زیبایی بینی بدون بهیوشی عمل زیبایی است که تسلط بر آن سخت ترین است. حفظ آناتومیک باید هدف اصلی جراحی بینی باشد. به نظر می رسد یکی از ابزارهای نوظهور، جراحی بینی بدون بیهوشی با روش جدید لیزر ivs است. محققان یک کاوشگر کوچک لیزری دستی جدید برای انجام کاری که ما آن را جراحی زیبایی بینی با کمک لیزر نامیدیم، توسعه دادند.

جراحی بینی بدون بیهوشی با روش جدید لیزر

آیا عمل بینی بدون بیهوشی امکان دارد ؟ بررسی جراحی بینی بدون بیهوشی با روش لیزر جدید ivs

جراحی بینی با لیزر بدون بیهوشی یکی از محبوب ترین جراحی های زیبایی را ساده می کند. رینوپلاستی یک جراحی زیبایی است که ظاهر بینی و عملکرد بینی را بهبود می بخشد.

به طور سنتی، رینوپلاستی یک جراحی بزرگ و بستری بود. این جراحی تهاجمی هنوز هم زمانی مفید است که بینی بیمار نیاز به بازسازی قابل توجهی داشته باشد. رینوپلاستی به کمک لیزر انجام تغییرات جزئی را بسیار ساده تر می کند.

معرفی فناوری لیزر و عمل بینی بدون بیهوشی به این فرآیند، رسیدگی به موارد کمتر شدید را به سرعت و با زمان کوتاهی بیمار ممکن می‌سازد.

در جراحی زیبایی بینی بدون بیهوشی از دستگاه های لیزر تخصصی استفاده می شود. بنابراین، هنگام جستجوی امکاناتی برای دریافت این درمان، باید از در دسترس بودن این دستگاه‌ها اطمینان حاصل کنید. علاوه بر این، کارکنان کلینیک باید در استفاده از دستگاه ماهر باشند.

رینوپلاستی با لیزر و عمل بینی بدون بیهوشی چیست؟

رینوپلاستی سنتی نیاز به بیهوشی عمومی، برش‌ها و تنظیم مجدد استخوان‌ها و کارتریج‌های داخل حفره بینی دارد. بنابراین، ماهیت عملیات باعث توقف قابل توجهی پس از عملیات می شود.

رینوپلاستی با لیزر بسیار کمتر تهاجمی است و در این عمل رینوپلاستی بینی بدون بیهوشی به هزاران بیمار تجربه بهتری می دهد. پزشکان از پرتوهای لیزر CO2 برای جدا کردن لایه ضخیم روی بینی شما برای اهداف زیبایی یا بازسازی استفاده می کنند. همچنین این روش در صورت لزوم می تواند مجرای بینی شما را باز کند. این روش کوتاه‌تر طول می‌کشد و زمان از کار افتادگی را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

جراحی بینی با لیزر چگونه انجام می شود؟

آیا عمل بینی بدون بیهوشی امکان دارد ؟ بررسی جراحی بینی بدون بیهوشی با روش لیزر جدید ivs

یک دستگاه لیزر در این عملیات ویژگی های برجسته ای دارد. این تجهیزات اصلی جراح است. متخصصی که عمل بینی بدون بیهوشی را انجام می دهد دستگاه لیزر را روی یک طول موج مشخص تنظیم می کند. آنها همچنین جنبه های دیگر پرتو لیزر حاصل را تنظیم می کنند. این تنظیمات برای نیازهای شما به عنوان یک بیمار خاص است.

پرتو از یک دانگل دستی خارج می شود که جراح از آن برای هدایت آن بر روی میدان جراحی استفاده می کند.این عمل بینی سرپایی بدون بیهوشی و بدون خونریزی ایجاد می شود.

کاندیدای مناسب برای جراحی بینی بدون بیهوشی کیست؟

بهتر است صبر کنید تا صورتتان به طور کامل رشد کند تا شکل بینی خود را تغییر دهید، در غیر این صورت ویژگی هایی که تغییر می دهید دوباره رشد خواهند کرد. این بدان معناست که برای واجد شرایط بودن برای جراحی بینی باید بالای سیزده سال باشید.

علاوه بر این، شما باید از سلامت نسبتا خوبی برخوردار باشید. افراد مبتلا به دیابت وابسته به انسولین نباید تحت این درمان قرار گیرند.

اگر شرایط بالا را داشته باشید و بخواهید یکی از موارد زیر را انجام دهید، کاندیدای مناسبی هستید.

  • تقارن بینی خود را بهبود بخشید.
  • اندازه یا شکل سوراخ های بینی خود را تغییر دهید.
  • نوک بینی خود را بهبود بخشید
  • قوز روی پل بینی خود را بردارید.
  • بینی خود را بزرگتر یا کوچکتر کنید.

آیا جراحی بینی با لیزر بی خطر است؟

آیا عمل بینی بدون بیهوشی امکان دارد ؟ بررسی جراحی بینی بدون بیهوشی با روش لیزر جدید ivs

این روش بی خطر است. حتی می توان آن را بدون خطر توصیف کرد. به دلیل اینکه پرتو لیزر میدان تمیزی را ایجاد می‌کند، احتمال بروز عوارض مهم پس از عمل غیرممکن است. آسیب مکانیکی نادر است، زیرا این روش در هنگام انجام توسط متخصص سطوح بالایی از دقت حین عمل را ممکن می‌سازد و همچنین جراحی بینی بدون بیهوشی کامل انجام می شود

مزایای استفاده از لیزر برای جراحی بینی بدون بیهوشی

این نوع عمل بینی دارای چندین مزیت است.

مدت زمان کوتاه تری است.

در مقایسه با رینوپلاستی سنتی تهاجمی تر، خیلی سریع تر بهبود پیدا می کنید.

کبودی و تورم بعد از جراحی بینی با لیزر بسیار کمتر است. در نتیجه، اثرات این روش بلافاصله قابل مشاهده است.

در این روش عمل زیبایی بینی بدون بیهوشی فقط به بی حسی موضعی انجام می شود و این کار را ایمن تر می کند زیرا می توانید ببینید جراح چه می کند و در صورت لزوم اعتراض کنید.

این شامل درج بینی نیست و بنابراین به اندازه جراحی های غیر جراحی بینی ناراحت کننده نیست.

عوارض جانبی قابل توجهی ندارد.

قیمت عمل بینی بدون بیهوشی و با لیزر چقدر است؟

هیچ قیمت ثابتی برای عمل بینی بدون بیهوشی با لیزر وجود ندارد. قیمت ها از مکان به مکان و مورد به مورد بر اساس عوامل مختلفی متفاوت است

نظر کاربران