قیمت بوتاکس مو در سال 1402 چقدر است؟

قیمت بوتاکس مو در سال 1403 چقدر است؟

فرشته مقامی

قیمت بوتاکس مو در سال 1403 چقدر است؟

قیمت بوتاکس مو - بوتاکس مو، بر خلاف همنام صاف کننده چین و چروک، تزریقی نیست و شامل سم بوتولینوم نمی شود. بوتاکس مو یک درمان غیر شیمیایی و حالت دهنده عمیق است که سطح مو را می پوشاند و به رفع موخوره و وز شدن مو کمک می کند.

این نام از نحوه عملکرد محصول ناشی می شود. بوتاکس واقعی عضلات را شل می کند، خطوط را پر می کند و پوست صورت شما را صاف می کند. به طور مشابه (اما به روشی متفاوت)، بوتاکس مو تارهای مو را حجیم می کند، پیچ خوردگی ها را کاهش می دهد و به آرامی موها را صاف می کند.

بوتاکس مو در واقع به هیچ وجه شامل بوتاکس یا تزریق نمی شود. این یک درمان مو با حالت دهنده عمیق است که موهای شما را با ویتامین ها، پروتئین ها، روغن ها و آنتی اکسیدان های مغذی و جوان کننده می پوشاند و مهر و موم می کند.

قیمت بوتاکس مو در سال 1402 چقدر است؟

هر تار مو روی سر شما دارای شکاف های طبیعی در رشته های مو است. این شکاف ها می توانند باعث شوند که موهای شما به راحتی گره بخورند و به مرور زمان وز، خشک یا آسیب دیده به نظر برسند. بوتاکس مو برای پر کردن این شکاف های طبیعی و صاف کردن تارها و در عین حال مهر و موم کردن تمام مواد خوب پروتئین ها، ویتامین ها و روغن ها عمل می کند.

درست مانند تزریق بوتاکس که به طور موقت چین و چروک را نرم می کند یا از شر آن خلاص می شود، بوتاکس مو نیز به طور موقت شکاف های کوچک در الیاف موهای شما را پر کرده و از بین می برد تا سطحی صاف و یکدست تر ایجاد کند. بوتاکس و منجر به موارد زیر می شود:

  • موی عمیقا حالت دهنده
  • انتهای دوشاخه مهر و موم شده
  • کاهش موخوره
  • گره خوردن کمتر
  • موهای صاف تر
  • درخشندگی و براقیت اضافه شده است
  • موهای صاف تر
  • کاهش زمان خشک شدن و حالت دادن
  • کاهش ریزش مو

فواید درمان بوتاکس مو

قیمت بوتاکس مو در سال 1402 چقدر است؟

درمان بوتاکس مو چندین فواید دارد، از جمله:

موهای آسیب دیده را ترمیم می کند

بوتاکس مو روشی عالی برای ترمیم موهای آسیب دیده است. مواد طبیعی و بوتاکس مورد استفاده در درمان با نفوذ به ساقه مو، شکاف ها را پر کرده و هر گونه آسیب را ترمیم می کند. این باعث می شود موها سالم تر، براق تر و انعطاف پذیرتر شوند.

از شکستگی مو جلوگیری می کند

شکستن مو می تواند مشکل مهمی برای کسانی باشد که موهای آسیب دیده دارند. درمان بوتاکس مو می تواند با تقویت ساقه مو و انعطاف پذیری بیشتر آن از شکستگی جلوگیری کند. این منجر به موهای قوی تر و سالم تر می شود که کمتر مستعد شکستگی هستند.

بافت مو را بهبود می بخشد

درمان بوتاکس مو می تواند به بهبود بافت مو با صاف تر و براق تر کردن مو کمک کند. مواد طبیعی و بوتاکس مورد استفاده در درمان با هم کار می کنند تا موها را نرم تر و قابل کنترل تر کند و موخوره و پف کردن مو را کاهش دهد.

نتایج ماندگار

یکی از مزایای قابل توجه درمان بوتاکس مو این است که نتایج ماندگاری را ارائه می دهد. برخلاف سایر درمان‌های مو که ممکن است تنها چند هفته یا چند ماه طول بکشد، بوتاکس مو می‌تواند نتایجی را ارائه دهد که تا چهار ماه دوام می‌آورد.

فرآیند بوتاکس مو چیست؟

قیمت بوتاکس مو در سال 1402 چقدر است؟

بوتاکس مو می تواند به صاف و نرم شدن موها، کاهش موخوره و وز شدن موها و بهبود بافت و ظاهر کلی مو کمک کند. همچنین می‌تواند به ترمیم آسیب‌های ناشی از سبک‌سازی حرارتی، درمان‌های شیمیایی و عوامل محیطی کمک کند.

در اینجا یک راهنمای گام به گام برای فرآیند درمان بوتاکس مو آورده شده است:

مشاوره: قبل از دریافت بوتاکس مو، با یک آرایشگر حرفه ای مشورت کنید تا مشخص شود که آیا این درمان برای نوع و وضعیت موهای شما مناسب است یا خیر و قیمت بوتاکس مو با بودجه شما همخوانی دارد یا خیر؟

شامپو: اولین مرحله در فرآیند درمان این است که موهای خود را به طور کامل شامپو کنید تا هرگونه آلودگی، چربی یا تجمع محصول از بین برود.

کاربرد: سپس بوتاکس مو با استفاده از برس یا شانه، قسمت به بخش روی موهای شما اعمال می شود.

گرما: پس از اعمال درمان، موهای شما با کلاه دوش پوشانده می شود و سپس به مدت 30 تا 45 دقیقه در معرض حرارت قرار می گیرد. گرما به باز شدن کوتیکول‌های مو کمک می‌کند و به درمان اجازه می‌دهد تا عمیقاً در ساقه مو نفوذ کند.

آبکشی: هنگامی که درمان برای مدت زمان توصیه شده باقی بماند، موهای شما به طور کامل با آب شستشو می شود تا محصول اضافی از بین برود.

سشوار: سپس موهایتان را سشوار خشک کرده و طبق معمول حالت دهید.

درمان بوتاکس مو می تواند چندین ماه طول بکشد، بسته به اینکه بعد از آن چقدر از موهای خود مراقبت می کنید. استفاده از شامپوها و نرم کننده های ملایم و بدون سولفات و اجتناب از حالت دادن حرارتی تا حد امکان برای طولانی شدن اثرات درمان ضروری است.

قیمت بوتاکس مو

قیمت بوتاکس مو در سال 1402 چقدر است؟

اکنون که دیدید بوتاکس مو از چه چیزی تشکیل شده و چگونه کار می کند، بیایید به میانگین قیمت بوتاکس مو نگاه کنیم. هزینه بوتاکس مو چقدر است؟ ظاهر خوب با قیمت گزاف همراه است. بر اساس آمار صنعت، هزینه بوتاکس مو متفاوت است که در درجه اول به جایی که هستید بستگی دارد. قیمت بوتاکس مو به محل، تجربه آرایشگر و طول مو بستگی دارد. می‌توان مکان‌هایی را پیدا کرد که درمان را هزینه کمتر انجام دهند، اما معمولاً این قیمت‌ها برای موهای بسیار کوتاه است که طول نمی‌کشد.

کیت های خانگی با قیمت های مناسب تر در فروشگاه های آنلاین  در دسترس هستند. هزینه بوتاکس مو در منزل به برند و مقدار محصول در بسته بندی بستگی دارد.

ما به شما پیشنهاد می کنیم قبل از صرف زمان و هزینه زیادی برای این درمان، با آرایشگر خود در مورد مزایا و معایب این درمان صحبت کنید.

حرفه‌ای‌ها همیشه می‌دانند چه چیزی برای موهای شما بهتر است. "آنها آموزش دیده اند و در مورد مواد شیمیایی و نحوه کار آنها بسیار مهارت دارند .

نتیجه گیری قیمت بوتاکس مو در سال 1403

قیمت بوتاکس مو بسته به مواد انتخابی و مرکزی که شما برای بوتاکس مو انتخاب می کنید متفاوت است . شما می توانید با تماس با مراکز بوتاکس مو در شیراز از هزینه بوتاکس مو و برند مواد مصرفی برای بوتاکس مو اطلاع پیدا کنید.

 

نظر کاربران