بوتاکس لبخند لثه ای + عوارض،هزینه، ماندگاری و مراقبت های بعد از آن

بوتاکس لبخند لثه ای + عوارض،هزینه، ماندگاری و مراقبت های بعد از آن

فرشته مقامی

بوتاکس لبخند لثه ای + عوارض،هزینه، ماندگاری و مراقبت های بعد از آن

شاید در ذهن شما سوال پیش آید لبخنذ لثه ای چیست ؟لبخند لثه ای زمانی است که فرد لبخند می زند، لب آن بالا روی لثه قرار می گیرد. معمولاً ما انتظار داریم که فقط "مثلث" مایل به صورتی (لثه) کوچک بین دندان ها را ببینیم که در لبخند نشان داده شوند. در حالی که هر لبخند واقعی و واقعی می تواند دوست داشتنی باشد، ما در تلاشیم تا به بیمارانمان کمک کنیم لبخندی را که خودشان تشخیص می دهند جذاب ترین لبخند را داشته باشند. یک لبخند معمولی یا "ایده آل" معمولاً بیش از 2 میلی متر از بافت لثه بالایی را در معرض دید قرار نمی دهد، در حالی که لبخند لثه ای ممکن است 3 میلی متر یا بیشتر از بافت لثه بالایی را نشان دهد. افرادی که لبخند لثه‌ای دارند ممکن است احساس کنند دندان‌هایشان کوچک‌تر از حد معمول است، ممکن است تمایلی به لبخند زدن نداشته باشند یا حتی نسبت به لبخند خود آگاه باشند. با این حال، لبخند لثه ای را می توان از طریق تزریق بوتاکس لبخند لثه بهبود بخشید.

چه چیزی باعث ایجاد لبخند لثه ای می شود؟

در اینجا برخی از دلایل رایج لبخند لثه ای آورده شده است

  • بافت طولانی یا بزرگ لثه که به عنوان هیپرتروفی لثه شناخته می شود، می تواند منجر به لبخند لثه ای شود. (رشد بیش از حد لثه یا داشتن بافت بیش از حد لثه می تواند ناشی از دارو باشد و گاهی از مداخله جراحی نیز استفاده می کنیم.)
  • رشد بیش از حد فک فوقانی، که به عنوان بیش از حد عمودی فک بالا شناخته می شود، می تواند بافت لثه بیشتری را در معرض دید قرار دهد. (این یک پیش زمینه ژنتیکی است.)
  • لب بالایی کوتاه یا بیش فعال می تواند ظاهر لثه هایی را بزرگتر از حد معمول ایجاد کند.
  • اندازه و شکل دندان ها می تواند منجر به لبخند لثه ای شود. اگر دندان‌ها کوچک یا پنهان به نظر برسند، بافت لثه بیشتری نمایان می‌شود.

چگونه بوتاکس لب برای لبخند لثه ای کار می کند؟

بوتاکس لبخند لثه ای + عوارض،هزینه، ماندگاری و مراقبت های بعد از آن

لبخند لثه ای را می توان به راحتی و به طور موثر با بوتاکس درمان کرد. بهترین بخش بوتاکس لبخند لثه ای این است که تهاجمی نیست و یک روش سریع است! بوتاکس دارای سم بوتولینوم نوع A است و زمانی که تزریق می شود می تواند ماهیچه های لب بالایی را شل کند و در هنگام لبخند زدن بالا آمدن لب بالایی را محدود کند، بنابراین لثه ها پوشیده می مانند.در درمان لبخند لثه ای بل بوتاکس دو یا چند واحد بوتاکس در ناحیه بین بینی و لب بالایی تزریق می‌شود تا ظاهر هر لبخند لثه‌ای را کاهش دهد و لبخندی جذاب‌تر و طبیعی‌تر ایجاد کند.

بوتاکس لثه ای یک روش کم تهاجمی است. لب بالایی که با بوتاکس شل می شود، دیگر هنگام لبخند زدن منقبض یا بلند نمی شود. تزریق بوتاکس فوق العاده موثر است و ماندگاری بوتاکس لبخند لثه ای معمولاً 3 ماه طول می کشد. ما دریافته‌ایم که وقتی بوتاکس را تکرار می‌کنیم، با گذشت زمان، معمولاً بین زمانی که نیاز به درمان است، زمان بیشتری می‌گیریم. فرد ممکن است بلافاصله پس از درمان به کار خود بازگردد و نتایج اغلب تقریباً فوری هستند و اثر کامل آن تا دو هفته رخ می دهد.

چند واحد بوتاکس برای اصلاح لبخنذ لثه ای با بوتاکس لازم است؟

یک یا دو واحد بوتاکس برای رفع لبخند لثه ای مورد نیاز است. محل تزریق بوتاکس در ناحیه بین لب بالایی و بینی شما تزریق می شود تا به طور موقت ماهیچه هایی که هنگام لبخند زدن منقبض یا بلند می شوند منجمد شود و به شما امکان می دهد بدون نشان دادن لثه لبخند بزنید.

مزایای رفع لبخند لثه ای با بوتاکس (به جای سایر مراقبت ها برای درمان این بیماری)

در اینجا برخی از مزایای بوتاکس لبخنذ لثه ای آورده شده است:

  • تزریق بوتاکس ناراحتی کمی ایجاد می کند و با مراقبت های مکرر کمتر احساس ناراحتی می کند.
  • به محض اتمام عمل، بهبودی فوری است.
  • بوتاکس در مقایسه با روش های جراحی و سایر روش های درمانی مقرون به صرفه است.
  • نتایج طبیعی و سریع هستند.
  • بسته به نتایج مورد نیاز می توان تزریق را تنظیم کرد.

همین امروز با مراکز درمان بوتاکس لبخند لثه ای در شیراز تماس بگیرید یا یک قرار ملاقات تعیین کنید تا در مورد درمان لبخند لثه ای با بوتاکس بیشتر بدانید.

هزینه بوتاکس لبخند لثه ای چقدر است؟

بوتاکس لبخند لثه ای + عوارض،هزینه، ماندگاری و مراقبت های بعد از آن

هزینه درمان لبخند لثه ای با بوتاکس بسته به تعداد واحدهای بوتاکس استفاده شده، شدت مورد، نتایج مورد انتظار و عوامل دیگر متفاوت است. به طور کلی، بوتاکس خنده لثه ای در مقایسه با سایر روش های جراحی مانند تغییر موقعیت لب و برداشتن لثه مقرون به صرفه است، اما برای حفظ نتایج باید هر 4 تا 6 ماه یکبار تکرار شود. بسته به پیچیدگی مورد و نتایج مورد نظر ممکن است به بیش از یک درمان لبخند لثه ای نیاز داشته باشید، بنابراین قیمت بوتاکس لبخنذ لثه ای آن با توجه به تعداد مراحل مورد نیاز متفاوت است.

عوارض بوتاکس لبخند لثه ای

هر درمانی دارای سطحی از خطر است. قبل از تصمیم گیری در مورد هر گونه درمانی، تمام خطرات و مشکلات در طول مشاوره با شما در میان گذاشته می شود. روش های تزریق سم بوتولینوم برای قرار گرفتن در معرض بیش از حد لثه تنها باید توسط یک متخصص مراقبت های بهداشتی آموزش دیده انجام شود. برخی از عوارض جانبی احتمالی تزریق سم بوتولینوم به شرح زیر است:

  • ناراحتی در محل تزریق
  • کبودی
  • التهاب و قرمزی در محل تزریق
  • لبخند نامتقارن
  • حالت تهوع

نتیجه گیری بوتاکس لبخند لثه ای + عوارض،هزینه، ماندگاری و مراقبت های بعد از آن

بوتاکس لبخند لثه ای + عوارض،هزینه، ماندگاری و مراقبت های بعد از آن

امروزه طیف گسترده ای از گزینه ها برای کمک به افراد در بهبود تجربیات خود با بازگرداندن ظاهر دلخواه خود و بازیابی اعتماد به نفس وجود دارد. بوتاکس یک روش غیر تهاجمی برای درمان نمایش بیش از حد لثه است. اسکالپل یا بخیه در عمل بوتاکس دخالتی ندارند. این یک انتخاب ایده آل برای بیمارانی است که ترجیح می دهند تحت عمل جراحی یا روند بهبودی طولانی قرار نگیرند.

درمان بوتاکس نیازی به زمان نقاهت ندارد و نگرانی از بابت مراقبت بعد از بوتاکس لبخند نداشته باشید، بنابراین می توانید بلافاصله پس از آن فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید. علاوه بر این، بوتاکس لثه ای بسته به تعداد جلسات ممکن است انتخاب مقرون به صرفه تری نسبت به جراحی باشد. قبل از تصمیم گیری در مورد هر روش زیبایی، در مورد اهداف خود و آنچه که می توانید با روش های امروزی به دست آورید، به دنبال مشاوره پزشکی باشید.

نظر کاربران