بررسی مهم ترین عوارض بوتاکس مو

بررسی مهم ترین عوارض بوتاکس مو

فرشته مقامی

بررسی مهم ترین عوارض بوتاکس مو

عوارض بوتاکس مو : بوتاکس مو بر این فرض استوار است که درمان های موضعی ممکن است نواحی آسیب دیده مو را پر کرده و آن را صاف تر و سالم تر نشان دهد. بوتاکس که برای به حداقل رساندن ظاهر خطوط و چین و چروک به صورت تزریق می شود، به همین ترتیب عمل می کند. هنگامی که بوتاکس به پوست سر تزریق می شود، کار غدد اککرین و عرق را کاهش می دهد. در نتیجه، ممکن است فردی به اندازه کافی عرق نکند. تزریق بوتاکس می تواند موخوره را کاهش دهد و به شما این امکان را می دهد که فاصله بیشتری بین شستشو داشته باشید. یکی از نام‌های مستعار این نوع درمان برای تزریق بوتاکس برای مو، «بلوتاکس» است، زیرا گفته می‌شود این تزریق‌ها طول عمر وزش مو را افزایش می‌دهند.

درمان بوتاکس مو چیست؟

بوتاکس برای رشد مو یک روش ترمیم موی آینده است که دنیای زیبایی را فرا می گیرد. این یک درمان با حالت دهنده عمیق است که ادعا می کند موهای شما را سالم تر، درخشان تر و صاف تر می کند. سم بوتولینوم، عنصر اصلی بوتاکس مورد استفاده برای صورت و پوست، در بوتاکس مو وجود ندارد. بوتاکس به ساقه مو نفوذ می کند و آسیب را از داخل به بیرون رفع می کند. این کار با تزریق یک ماده مشابه بوتاکس به مو، از جمله کراتین، پروتئین و ویتامین ها انجام می شود. همچنین ادعا می شود که رشد مجدد مو از این روش سود می برد. بوتاکس مو در شیراز همچنین برای صاف کردن موقت موها استفاده می شود، مشابه روشی که بوتاکس به طور موقت چین و چروک های صورت را صاف می کند.

روش درمان بوتاکس چگونه است؟

بررسی مهم ترین عوارض بوتاکس مو

اکنون که فهمیدید بوتاکس درمانی برای مو چیست، زمان آن فرا رسیده است که نحوه انجام آن را بیاموزید. هدف از این درمان برای مو، دستیابی به بهترین نتایج ممکن است. یکی از پرکاربردترین روش های درمان مو است. این درمان معمولاً چهل و پنج دقیقه تا یک ساعت زمان می برد. شناسایی نوع مو و مناطقی که باید قبل از انجام بوتاکس مو درمان شوند، بسیار مهم است. پپتیدها، ویتامین‌ها، پروتئین‌ها، اسیدهای آمینه، اجزای کلاژن و لیپیدها معمولاً در این روش استفاده می‌شوند. روش های درمان بوتاکس مو به شرح زیر است.

مرحله 1: موها را به طور کامل تمیز کنید تا هرگونه مواد آرایشی که ممکن است روی موها یا پوسته‌ها را پوشانده است پاک کنید. این کار برای آماده سازی مو برای عمل انجام می شود. همچنین بعد از شامپو زدن از نرم کننده استفاده نمی شود.

مرحله 2: پس از خشک کردن موهای خود، بوتاکس مو اعمال می شود و حدود 45 دقیقه باقی می ماند. درمان باید از ریشه تا انتهای مو انجام شود و سپس با یک شوینده موی فری سولفات تمیز شود.

 مرحله 3: پس از شستن مو، موها را با استفاده از سشوار صاف می کنند تا در درمان مهر و موم شوند. این به آرایشگرها بستگی دارد که آیا می توان موها را بدون خشک کردن صاف کرد تا تاثیر بیشتری داشته باشد.

فواید درمان بوتاکس مو چیست؟

پروتئین، کلاژن، ویتامین ها، روغن های حیاتی، اسیدهای آمینه و آنتی اکسیدان ها در طول درمان بوتاکس به مو تزریق می شوند. به ترمیم و تقویت فولیکول های مو کمک می کند. در اینجا برخی دیگر از مزایای بوتاکس مو آورده شده است:

  1. ظاهر مو را جوان تر می کند

یکی از آزاردهنده ترین تاثیرات پیری از دست دادن حجم و انعطاف پذیری مو است. بوتاکس مو می تواند موهای جوانی را در یک درمان با آسیب کمتری ایجاد کند.

  1. شرایط عمیقی را برای موهای وز شده فراهم می کند

بوتاکس مو برای موهای خشک و متخلخل مفید است. حالت دهنده عمیق در درمان استفاده می شود که رطوبت قوی را در هر فیبر مو قفل می کند. رطوبت بالا لایه کوتیکول را محکم می کند و از تبخیر آن جلوگیری می کند. به آبرسانی موهای زبر و مجعد کمک می کند.

  1. مناسب برای همه انواع مو

برای انواع مو مناسب است. به عنوان مثال، مزایای بوتاکس مو را می توان در موهای خشک، کدر، وز و آسیب دیده نشان داد. در نتیجه به حجم دادن به موهای نازک کمک می کند. با این حال، اگر در طول درمان احساس غیرعادی داشتید، آرایشگر را مطلع کنید.

عوارض بوتاکس مو چیست؟

بررسی مهم ترین عوارض بوتاکس مو

عوارض بوتاکس مو و معایب درمان بوتاکس مو به شرح زیر است:

  1. مراقبت پس از آن بسیار مهم است

بعد از درمان باید از شامپوهای بدون سولفات استفاده کنید زیرا شامپوهای معمولی اثر درمان را از بین می برند. همچنین از سشوار و اتو مو استفاده نکنید زیرا ویتامین ها و مواد معدنی مو را از بین می برد.

  1. قیمت بالا

یکی دیگر از عوارض بوتاکس مو این است که این درمان گران است زیرا بوتاکس مو شامل فرمولاسیون های پیچیده ای برای ترمیم مو است.

  1. رنگ موها را تغییر می دهد

شاید یکی از عوارض بوتاکس مو که شما را واقعا آزار دهد تغییر رنک مو باشد .اگر موها را رنگ کنید، متوجه خواهید شد که رنگ مو بعد از بوتاکس مو کمی تغییر می کند. این به این دلیل است که درمان شامل تزریق ویتامین به موهای شما است. در نتیجه ممکن است رنگ موهای شما تغییر کند.

  1. صافی کامل نمی دهد

به سختی فرها را کمی صاف می کند. درمان الیاف داخلی مو را تغییر نمی دهد. اگر می خواهید چارچوب داخلی موهای خود را تغییر دهید، کوتیکول های داخلی باید شکسته شوند. این را می توان با استفاده از فرمالدئید، یک گاز بی رنگ با بوی قوی که در این درمان وجود ندارد، انجام داد.

  1. ناتوانی در رنگ کردن مو در طول درمان

آخرین عوارض بوتاکس مو می توان به این مورد اشاره کرد از آنجایی که این تکنیک شامل پمپاژ مواد مغذی به قسمت بیرونی موهای شما است، استفاده از بوتاکس تراپی مو بعد از رنگ کردن مو ممکن است باعث تغییر رنگ تا حدودی شود.

نتیجه گیری بررسی مهم ترین عوارض بوتاکس مو

در حالی که نشان داده شده است که بوتاکس یک درمان پیشگامانه برای درمان موی شما است ، اما به طور قطعی ثابت نشده است که به ترمیم یا تقویت مو کمک می کند. اگر فردی آسیب و ریزش موی شدید دارد که با داروهای بدون نسخه بهبود نمی یابد، باید با پزشک خود مشورت کند. اگر به دنبال درمانی هستید که به شما در دستیابی به موهای ضخیم تر، صاف تر یا غنی تر کمک کند، بوتاکس مو ممکن است راه حلی برای موهای شما باشد. بوتاکس مو شامل بوتاکس نمی شود، اما می تواند به شما کمک کند موهای پرتر و قوی تری داشته باشید. درمان ممکن است به موهای شما کمک کند تا براق تر و صاف تر به نظر برسند. از بوتاکس مو نیز می توان برای صاف کردن موقت موها استفاده کرد هم چنیین عوارض بوتاکس مو بسیار ناچیز است .

نظر کاربران