بهترین دکتر تزریق چربی در رسالت

بهترین دکتر تزریق چربی در رسالت تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

وب سایت کلینیک زیبایی قصد معرفی بهترین دکتر تزریق چربی در رسالت تهران برای جوانسازی، رفع چین و چروک و جوانسازی را دارد.

برای رفع چین و چروک و جوانسازی، از تزریق چربی استفاده کنید. ما لیستی جامع از برترین دکتر تزریق چربی در رسالت تهران به همراه آدرس و شماره تماس در اختیار شما قرار داده ایم.

بهترین دکتر تزریق چربی در رسالت تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر الهام علمائیتهران، فلکه اول تهرانپارس، ابتدای خیابان گلبرگ شرقی (امیری طائمه)، پلاک 30، مجتمع گلستان، طبقه دوم، واحد 10802177293617
2دکتر حسین انطیقه چیانتهران، تهرانپارس، خیابان حجربن عدی، جنب مسجدالاقصی، درمانگاه خیریه موسوی02177862343
3دکتر فرخ سواددارتهران، تهرانپارس، خیابان فرجام، نرسیده به فلکه دوم، ساختمان سهند، پلاک 4902177729350
02177738913

هزینه تزریق چربی در رسالت

هزینه های مربوط به تزریق چربی در محدوده رسالت تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمیتوانیم یک قیمت ثابت را برای تمامی افراد در نظر بگیریم. گستردگی محدوده تزریق، کلینیکی که در آن تزریق را انجام می دهید، ناحیه مورد نظر تزریق و دستمزد پزشک از جمله این عوامل است. میتوانید با یک جلسه مشاوره، از هزینه ها اطلاع یابید.

هزینه تزریق چربی در رسالت

نوبت دهی اینترنتی دکتر تزریق چربی در رسالت

از لیست فوق، پزشک مورد نظر خود را انتخاب کرده و با کلیک بر روی پروفایل پزشک، علاوه بر نوبت آنلاین میتوانید نمونه کارهای پزشک را در رابطه با تزریق چربی مشاهده کنید. این موارد از جمله امکاناتی است که وب سایت کلینیک زیبایی برای شما فراهم آورده است.

نوبت دهی اینترنتی دکتر تزریق چربی در رسالت

مشاوره آنلاین بهترین متخصص تزریق چربی در رسالت

میتوانید با مشاوره آنلاین، تمامی سوالات خود را پرسیده و با اطمینان کامل پزشک خود را انتخاب کنید. همچنین میتوانید با مراجعه به پروفایل پزشک، با دیگر خدمات دکتر نیز آشنا شوید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست برترین دکتر تزریق چربی در رسالت تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه