بهترین دکتر تزریق چربی در قیطریه

بهترین دکتر تزریق چربی در قیطریه تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

وب سایت کلینیک زیبایی قصد معرفی بهترین دکتر تزریق چربی در قیطریه تهران برای جوانسازی، رفع چین و چروک و جوانسازی را دارد.

برای تزریق چربی در محدوده قیطریه، میتوانید به پزشکان با سابقه در این زمینه مراجعه کنید. ما لیستی جامع از برترین دکتر تزریق چربی در قیطریه تهران به همراه آدرس و شماره تماس در اختیار شما قرار داده ایم.

بهترین دکتر تزریق چربی در قیطریه تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر آریا شفیعیتهران، قیطریه، بلوار صبا، خیابان کریمی، نبش محقق اول، ساختمان یاس، بلوک B، طبقه 4، واحد 40409359457282
2دکتر هدا قریشی رادتهران، روبروی مترو قیطریه، ابتدا بلوار صبا، پلاک 197، بالای بانک ملت، طبقه چهارم، واحد 40102122202092
3دکتر سعید نوراییتهران، قیطریه، بلوار اندرزگو، روبه روی بلوار کاوه، پلاک 69، طبقه 602126769983
02122205570
02122205530
02122200456

هزینه تزریق چربی در قیطریه

برای اطلاع از هزینه های تزریق چربی در قیطریه تهران میتوانید توسط پزشک متخصص از هزینه دقیق این امور اطلاع یابید. زیرا عواملی مانند دستمزد دکتر، مرکز انتخابی شما، گستردگی ناحیه تزریق و بخش های مورد نظر برای تزریق در هر فرد متفاوت است و هزینه ها برای هر فرد منحصر بفرد باشد. میتوانید با یک جلسه مشاوره، از هزینه دقیق تزریق چربی در قیطریه تهران اطلاع یابید.

هزینه تزریق چربی در قیطریه

نوبت دهی اینترنتی دکتر تزریق چربی در قیطریه

برای نوبت گرفتن به صورت آنلاین، میتوانید تنها با یک کلیک بر روی پروفایل شخصی پزشک در لیست فوق، علاوه بر اخذ نوبت، نمونه کارهای قبل و بعد تزریق چربی پزشک را نیز مشاهده کنید. با دیدن نمونه کارهای پزشک با اطمینان خاطر بیشتری نوبت بگیرید.

نوبت دهی اینترنتی دکتر تزریق چربی در قیطریه

مشاوره آنلاین بهترین متخصص تزریق چربی در قیطریه

مشاوره آنلاین از جمله خدماتی است که میتوانید در هرجایی که حضور دارید با پزشکان برتر در تزریق چربی در قیطریه تهران مشاوره گرفته و نظرات آنها را بشنوید. میتوانید از طریق پروفایل اختصاصی دکتر که در لیست فوق قرار دارد از دیگر خدمات او نیز اطلاع یابید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست برترین دکتر تزریق چربی در قیطریه تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه