بهترین دکتر تزریق چربی در اقدسیه

بهترین دکتر تزریق چربی در اقدسیه تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

وب سایت کلینیک زیبایی قصد معرفی بهترین دکتر تزریق چربی در اقدسیه تهران برای جوانسازی، رفع چین و چروک و جوانسازی را دارد.

اگر قصد انجام تزریق چربی در محدوده اقدسیه دارید، ما لیستی جامع از برترین دکتر تزریق چربی در اقدسیه تهران به همراه آدرس و شماره تماس در اختیار شما قرار داده ایم.

بهترین دکتر تزریق چربی در اقدسیه تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر سینا صفاییتهران، اقدسیه، بعد از چهار راه آجودانیه (سباری)، روبروی خیابان سپند، نبش خیابان نیلوفر، ساختمان پزشکان صاحبقرانیه، طبقه 3، واحد 30302126140439
02126140266
2دکتر کامران هداوند میرزاییتهران، اقدسیه، بزرگراه ارتش غرب به شرق، نرسیده به چهارراه مینی سیتی، بعد از خیابان هاشم ازگلی، مجتمع میلاد09127144510
09351445919
3دکتر علیرضا باباییتهران، اقدسیه، خیابان موحد دانش، روبروی سپند، نبش کوچه نیلوفر، مجتمع فوق تخصصی پزشکان صاحبقرانیه،‌ پلاک 202126140650
09309265508

هزینه تزریق چربی در اقدسیه

امروزه سوال در رابطه با هزینه های امور زیبایی از اولین سوالاتی است که برای مراجعین به وجود می آید. باید بدانید که عواملی وجود دارد که نمیتوان هزینه ای دقیق را برای همه افراد در نظر گرفت. دستمزد دکتر، مرکز انتخابی شما، گستردگی ناحیه تزریق و بخش های مورد نظر برای تزریق در هر فرد از مهم ترین این عوامل است. پس میتوانید با یک جلسه مشاوره، از هزینه دقیق تزریق چربی در اقدسیه تهران اطلاع یابید.

هزینه تزریق چربی در اقدسیه

نوبت دهی اینترنتی دکتر تزریق چربی در اقدسیه

برای اخذ نوبت آنلاین میتوانید از وب سایت کلینیک زیبایی کمک بگیرید. تنها با کلیک بر روی پروفایل دکتر نوبت بگیرید و نمونه کار پزشک تزریق چربی در اقدسیه تهران را ببینید. با دیدن نمونه کارهای پزشک با اطمینان خاطر بیشتری نوبت بگیرید.

نوبت دهی اینترنتی دکتر تزریق چربی در اقدسیه

مشاوره آنلاین بهترین متخصص تزریق چربی در اقدسیه

مشاوره آنلاین پزشکی از جمله امکانات جدیدی است که پزشکان در اختیار بیماران خود قرارداده اند که افراد در هرجایی که هستند بتوانند از تجربیات ارزشمند آنها استفاده کنند. میتوانید از طریق پروفایل اختصاصی دکتر تزریق چربی در اقدسیه تهران که در لیست فوق قرار دارد از دیگر خدمات او نیز اطلاع یابید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست برترین دکتر تزریق چربی در اقدسیه تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه