بهترین دکتر تزریق چربی در فرحزاد

بهترین دکتر تزریق چربی در فرحزاد تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

وب سایت کلینیک زیبایی قصد معرفی بهترین دکتر تزریق چربی در فرحزاد تهران برای جوانسازی، رفع چین و چروک و جوانسازی را دارد.

در محدوده فرحزاد پزشکانی با تجربه در زمینه حجم دهی و کانتورینگ وجود دارد که ما لیستی جامع از برترین دکتر تزریق چربی در فرحزاد تهران به همراه آدرس و شماره تماس در اختیار شما قرار داده ایم.

بهترین دکتر تزریق چربی در فرحزاد تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر میر احد موسویتهران، شهرک غرب، فرحزادی تقاطع دریا، خیابان نورانی، پلاک 19، طبقه چهارم، واحد 402188695236
09361574228
2دکتر مهرشاد رابطتهران، شهرک غرب02188078000
3دکتر صفا صمد زادهتهران، شهرک غرب، خیابان فلامک شمالی، بین کوچه 15 و 17، طبقه پایین داروخانه دکتر بهشتی02188377336
09394480115

هزینه تزریق چربی در فرحزاد

هزینه های مربوط به تزریق چربی را نمیتوان به طور دقیق اعلام کرد زیرا عواملی وجود دارد که این هزینه ها را برای هر شخص منحصر بفرد می کند. عوامل دخیل در برآورد هزینه ها شامل دستمزد پزشک، کلینیک انتخابی شما، وسعت ناحیه تزریق و بخش های مورد نظر برای تزریق در هر فرد است. میتوانید با یک جلسه مشاوره، از هزینه دقیق تزریق چربی در فرحزاد اطلاع یابید.

هزینه تزریق چربی در فرحزاد

نوبت دهی اینترنتی دکتر تزریق چربی در فرحزاد

امروزه اخذ نوبت آنلاین بسیار پرطرفدار بوده و وب سایت کلینیک زیبایی در این راستا و برای راحتی کاربران عزیز این امکان را فراهم آورده است. تنها با کلیک بر روی پروفایل پزشک انتخابی خود نوبت بگیرید و نمونه کارهای واقعی قبل و بعد تزریق چربی پزشک تزریق چربی در فرحزاد را مشاهده کنید.

نوبت دهی اینترنتی دکتر تزریق چربی در فرحزاد

مشاوره آنلاین بهترین متخصص تزریق چربی در فرحزاد

هرجایی که حضور دارید، با وجود مشاوره آنلاین میتوانید با بهترین پزشکان تزریق چربی در فرحزاد مشورت کرده و از نظرات حرفه ای آنها در رابطه با این تزریق مطلع شوید. با کمک پروفایل اختصاصی پزشکان در لیست فوق، با دیگر خدمات پزشکان آشنا شوید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست برترین دکتر تزریق چربی در فرحزاد تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه