دکلره بعد از کراتین مو

دکلره بعد از کراتین مو امکان پذیر است؟

پری چاوشی

انجام کراتین و دکلره سوالی است که تمام خانم ها درباره آن سوال می کنند. دکلره بعد از کراتین مو با حساسیت بالایی همراه است چرا که اگر در زمان مناسبی انجام نشود می تواند تاثیرات مخربی را به همراه داشته باشد. در این مقاله از وب سایت کلینیک زیبایی در این خصوص صحبت خواهیم کرد.

دکلره مو بعد از کراتین

دکلره یک ماده جهت از بین بردن رنگ طبیعی مو است که در این فرایند مواد آن به ساقه مو نفوذ کرده و رنگ طبیعی مو را از بین می برد. به دلیل همین خاصیت دکلره انجام این کار بعد از کراتین در فاصله کوتاه مدت می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. از این رو تمام مراکز تخصصی که کراتین مو در شیراز انجام می دهند همگی بر این باورند که انجام دکلره قبل از یک ماه روی موهای کراتین شده اشتباه است.

دکلره مو بعد از کراتین

آیا می توانم قبل از کراتین مو دکلره کنم؟

این سوال بسیاری از مراجعه کنندگان است. شما عزیزان می توانید قبل از انجام کراین، موهای خود را رنگ و یا دکلره کنید. انجام این کار هیچ گونه مانعی ندارد.

دکلره کردن مو بعد از انجام کراتینه

این که دوست داشته باشید بعد از کراتین، رنگ موهای خود را تغییر دهید و یا دکلره کنید امری طبیعی است. اما از آنجایی که دکلره می تواند موهای شما را خشک کرده و منجر به سوختگی و یا شکنندگی موهای شما شود بهتر است بلافاصله بعد از انجام کراتینه این کار را انجام ندهید.
چرا که این موضوع می تواند منجر به کم شدن عمر مواد کراتینه شود و دیگر نمی توانید بازخورد چندانی از کراتینه کردن موهای خود داشته باشید.

فاصله بین دکلره و کراتین چقدر باید باشد؟

با وجود این که بهر است قبل از انجام کراتین موهای خود را رنگ کنید، اما اگر دکلره بعد از کراتین مو در زمان مناسب باشد بلامانع است. اگر موهایتان کمتر آسیب دیده باید بین 10 تا 14 روز پس از دکلره فرآیند کراتینه را بر روی موهایتان اجرا کنید. اگر آسیب موها بیشتر است، باید بین 20 تا 30 روز پس از دکلره برای کراتینه کردن دست نگه دارید.

فاصله بین دکلره و کراتین چقدر باید باشد؟

بهترین کراتین برای موهای دکلره شده

کراتین های مختلفی در سطح بازار عرضه می شوند که هر کدام ویژگی های خاصی دارند. میزان احیا و صافی هر یک از کراتین ها متفاوت است و بستگی به انتخاب خودتان دارد. شما باید برای انتخاب کراتینه به موهای خود و میزان آسیب آن توجه داشته باشید.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کرده ایم شما را با دکلره بعد از کراتین مو و بهترین زمان آن آشنا کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران