بهترین دکتر درمان ریزش مو در بروجرد

بهترین دکتر درمان ریزش مو در بروجرد

فرشته مقامی

مو یکی از بی نظیرترین ابزار برای ابراز وجود است. از افراد در برابر نور خورشید محافظت می کند و آنها را گرم نگه می دارد. هم مردان و هم زنان ممکن است ریزش مو را تجربه کنند. اما خبر خوب این است که چندین گزینه درمانی برای ریزش مو وجود دارد. برای درمان و قطع ریزش مو در بروجرد تیم کلینیک زیبایی در لیست زیر به معرفی بهترین دکتر درمان ریزش مو در بروجرد پرداخته است با ما همراه شوید.

بهترین دکتر درمان ریزش مو در بروجرد

نام پزشک آدرس شماره تماس
دکتر حمیدرضا آبایی بروجرد، خیابان شهدا، میدان رازان، ساختمان مهر 06642613636
دکتر علیرضا عاصمی اصفهانی بروجرد، خیابان شهدا، اواسط زیر گذر رازان، جنب داروخانه مرکزی 06642611882
دکتر احمد گرجی بروجرد، خیابان شهدا، طبقه فوقانی داروخانه رازی 06642627244
دکتر افسانه حاتمی بروجرد، میدان شهدا، ابتدای خیابان تختی، بین بانک کشاورزی و آزمایشگاه دکتر حسنی، کوچه مستعد، ساختمان رستمی، طبقه سوم 06642521589

دکتر خوب برای درمان ریزش مو ارثی در بروجرد

بهترین درمان ریزش مو به علت آن بستگی دارد. اکثر ریزش مو (مانند طاسی با الگوی زنانه و مردانه) بدون زخم است، به این معنی که موها با درمان احتمال رشد مجدد بیشتری دارند. یک متخصص پوست و مو در بروجرد با شما همکاری می کند تا علت ریزش مو  ارثی و ریزش مو در نوجوانی را تشخیص دهد. ما در وب سایت تخصصی کلینیک زیبایی در جدول بالا بهترین پزشکان درمان ریزش مو در بروجرد را برای راحتی شما گرده آوری کرده ایم با مراجعه به لیست فوق می توانید بهترین دکتر برای ریزش مو در بروجرد را پیدا کنید

مشاوره آنلاین با متخصص ریزش مو هورمونی در بروجرد

مشاوره گرفتن به ضورت غیرحضوری به شما کمک می کند تا بدون نیاز به رفتن به مطب پزشک و معطل شدن در آنجا به صورت مستقیم با پزشک در ارتباط باشید. کافیست در لیست بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین در پروفایل پزشک به صورت مستقیم با ایشان در ارتباط باشید.

اگر به دنبال بهترین کلینیک کاشت ابرو در بروجرد، لینک درج شده را کلیک نمایید.

بهترین دکتر درمان ریزش مو در بروجرد

برای یافتن بهترین کلینیک کاشت مو در بروجرد، بر روی لینک درج شده کلیک نمایید.

دریافت نوبت بهترین دکترهای درمان ریزش مو و رویش مجدد در بروجرد

اخذ نوبت به صورت آنلاین یکی از روش های مدرن در نوبت دهی است که به شما کمک می کند تا بدون نیاز به مراجعه حضوری و اتلاف وقت، نوبت خود را دریافت نمایید. شما کاربران گرامی می توانید در لیست بالا با کلیک روی نام مرکز مورد نظر خود از قسمت اخذ نوبت، زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

چه زمانی باید به متخصص پوست و مو در بروجرد مراجعه کنید ؟

ریزش مو می تواند نشانه مشکلی در داخل بدن شما باشد. به عنوان مثال، عدم تعادل هورمونی، مانند موارد سندرم تخمدان پلی کیستیک و کم کاری تیروئید می تواند منجر به ریزش مو شود. ارزیابی زودهنگام توسط متخصص پوست می تواند به یافتن علت ریزش مو کمک کند. یک متخصص پوست می‌تواند موهای شما را معاینه کند و آزمایش‌هایی را برای اطمینان از اینکه علت جدی ریزش موی شما نادیده گرفته نشده است، درخواست کند. دانستن علت ریزش مو می تواند به تسریع درمان و رشد مجدد مو کمک کند.

بهترین دکتر درمان ریزش مو در بروجرد

بسیاری از افراد به خصوص آقایان در آغاز جوانی با مشکل ریزش مو مواجه می‌شوند، البته این تنها آقایان نیستند که با چنین مشکلی مواجه می‌شوند. بعضی از خانم‌ها نیز به دلایل مختلفی از جمله ارث، رنگ کردن زیاد مو، استفاده زیاد از اتو مو و … با مشکل ریزش مو رو‌به‌رو خواهند شد. در این حالت بهترین راه مراجعه به یک متخصص مو است. کافیست به جدول بالا مراجعه کرده و به یکی از پزشکان معرفی شده در لیست فوق مراجعه کنید.

هر گونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

نظر کاربران