بهترین متخصص پوست و مو در اهواز

بهترین متخصص پوست و مو در اهواز

فرشته مقامی

متخصص پوست پزشکی است که در تشخیص و درمان بیماری هایی که پوست، مو و ناخن ها را تحت تاثیر قرار می دهند تخصص دارد. این بیماری ها می توانند از یک بثورات معمولی تا سرطان پوست متفاوت باشند.ما در این لیست از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین متخصص پوست و مو در اهواز می پردازیم. در صورتی که به دنبال اطلاعات پزشکان متخصص پوست و مو و اخذ نوبت در این شهر هستید، به جدول زیر مراجعه نمایید.

بهترین متخصص پوست و مو در اهواز

نام پزشک آدرس شماره تماس
دکتر فرانک دانش پژوه اهواز، خیابان کیانپارس، فلکه سوم نبش مهین غربی، برج پزشکی تخصصی و فوق تخصصی اهواز، طبقه 2 06133389466
دکتر سیمین دواچی اهواز، کیانپارس، نبش 6 غربی، مجتمع ایران نگین، ورودی 1، طبقه 2 06133910400
دکتر نریمان شهبا اهواز، خیابان طالقانی، طبقه فوقانی داروخانه دکتر سلطانی، مجتمع پزشکان شهریار 06132202485
دکتر سید محمد رادمنش اهواز، کیانپارس، نبش خیابان 4 شرقی، پلاک 51 06133921580
دکتر ژیلا فتحی اهواز، کیانپارس، نبش خیابان 3 شرقی، مجتمع پارس، طبقه 3، واحد 1 06133920483
دکتر رضا یعقوبی اهواز، کیانپارس، خیابان 15 غربی، مجتمع پزشکی کیانپارس، طبقه 3 06133384588
دکتر سیما رسایی اهواز، کیانپارس، خیابان دوم شرقی، مجتمع تشریفات 06133920058
دکتر احسان امیدیان اهواز، کیانپارس، خیابان پهلوان شرقی، نبش خیابان اردیبهشت، مجتمع آویستا ، طبقه 2 06133362054
دکتر سهیل تقویان پور اهواز، زیتون کارمندی، خیابان زاویه، بین خیابان حجت و فردوس، پلاک 23 ساختمان سهیل 06124439378

معرفی بهترین دکتر پوست اهواز

پوست شما بزرگترین عضو بدن شماست. از شما در برابر بیماری محافظت می کند، دمای بدن شما را تنظیم می کند و موارد دیگر پس باید از ان به خوبی مراقبت کنید. ما در لیست بالا به معرفی بهترین دکتر متخصص پوست و مو اهواز پرداخته ایم، پزشکان معرفی شده در جدول بالا از برترین متخصصین پوست و مو در شهر اهواز هستند.

اگر دنبال دکتر خوب برای درمان جوش در اهواز هستید، به لینک درج شده مراجعه نمایید.

بهترین متخصص پوست و مو در اهواز

نوبت دهی اینترنتی متخصص پوست، مو و زیبایی در اهواز

یکی از قابلیت هایی که وب سایت کلینیک زیبایی برای رفاه حال شما کاربران عزیز دارد اماکن گرفتن نوبت به صورت آنلاین می باشد .این قابلیت به شما این امکان را می دهد که بدون اتلاف وقت و بدون نیاز به حضور و یا تماس با مطب فوق تخصص پوست و مو در اهواز نوبت خود را اخذ نمایید. کافی است در لیست بالا روی نام دکتر مورد نظر خود کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین دکتر درمان جوش در اهواز

دریافت مشاوره آنلاین با بهترین دکتر پوست اهواز

شما با دریافت مشاوره به صورت آنلاین می توانید دون نیاز به حضور در مطب به صورت مستقیم و به صورت آنلاین با پزشک در ارتباط باشید. در جدول فوق روی نام متخصص مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین به صورت مستقیم با پزشک در ارتباط باشید.

بهترین متخصص پوست و مو در اهواز

هزینه ویزیت دکتر پوست و مو در اهواز چقدر است؟

هزینه ویزیت متخصص پوست و مو در شهر اهواز بین 200 هزار تومان تا 240 هزار تومان متغییر می باشد. قیمت ها شامل هزینه های نمونه برداری و سایر هزینه های ویزیت پزشک که معمولاً همراه با ویزیت متخصص پوست است، نمی شود.

چه زمانی به متخصص پوست مراجعه کنیم

اگر پوستی دارید که ممکن است مستعد ابتلا به سرطان پوست باشد، بهتر است سالیانه از یک متخصص پوست معاینه شوید. در طول این ملاقات، متخصص پوست به دقت پوست شما را از نظر علائم هشدار دهنده سرطان پوست بررسی می کند.

اگر نگران وضعیت پوست خود هستید و در حال حاضر متخصص پوست ندارید، می توانید از طریق ابزار وب سایت کلینیک زیبایی به پزشکان منطقه خود مراجعه کنید.

اگر مطمئن نیستید که آیا نیاز به بررسی سالیانه پوست دارید یا خیر، از پزشک مراقبت های اولیه خود بخواهید تا توصیه های او را ارائه دهد.

کلام آخر

در این لیست سعی کرده ایم برخی از بهترین متخصص پوست و مو در اهواز را معرفی کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا یپشنهاد در خصوص این مطلب می توانید از قسمت نظرات کاربران در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران