بهترین کلینیک لیزر موی زائد در اهواز

بهترین کلینیک لیزر موی زائد در اهواز

فرشته مقامی

لیزر موهای زائد از پرتوهای نور شدید و ضربانی برای از بین بردن موهای ناخواسته از صورت، زیر بغل، پشت، پاها و ناحیه بیکینی استفاده می کند. لیزر ملانین یا رنگدانه در ساقه مو را هدف قرار می دهد و به فولیکول مو آسیب می رساند که به توقف رشد مو در آینده کمک می کند. پوست ملتهب و ناهموار ناشی از موهای زیر پوستی اغلب پس از درمان بهبود می یابد.ما در جدول زیر اطلاعات برخی از بهترین کلینیک لیزر موی زائد در اهواز را جمع آوری کرده ایم. با ما در ارتباط باشید.

بهترین کلینیک لیزر موی زائد در اهواز

نام نشانی شماره تماس
کلینیک لیزر موهای زائد مهر اهواز، کیانپارس، خیابان یک غربی، فاز دو، پلاک 67 09021161853
لیزر ماهان اهواز، كيانپارس، پهلوان شرقی، مجتمع شفا، طبقه 4، دكتر شهين ملک خياط 09302221519
کلینیک همای اهواز، خیابان پهلوان، ساختمان پزشکی 09384905553
کلینیک زیبایی و لیزر ونوس اهواز، نادری، اول چهارراه ابادان و امام شرقی، درمانگاه دانیال 09363366912
مرکز لیزر و پوست رونیکا اهواز، كيانپارس، خيابان دوم شرقی، مجتمع پزشكی تشريفات، واحد 706 06133920815
مرکز خدمات تخصصی لیزر سابرینا اهواز، کیانپارس، پهلوان غربی، جنب خرداد شرقی، مجتمع ابوعلی سینا 09163434516
کلینیک تخصصی پوست و مو دکتر سید آرش ایوبی اهواز، کیانپارس، نبش خیابان 5 غربی، مجتمع پزشکی فارابی، طبقه 4 06133378806

بهترین لیزر موهای زائد بدن در اهواز

لیزر موهای زائد تقریباً برای همه انواع پوست قابل استفاده است، اگرچه این لیزر برای افرادی که پوست روشن و موهای تیره دارند مؤثرتر است. موهای سفید، بور یا خاکستری معمولاً با لیزر موهای زائد از بین نمی رود، زیرا هیچ رنگدانه‌ای در مو وجود ندارد که لیزر آن را هدف قرار دهد.

یک کلینیک لیزر خوب با استفاده از دستگاه های لیزر به روز دنیا، بهره مندی از تکنسین های حرفه ای و کاربلد، رعایت اصول بهداشتی و همچنین بهره مندی از بهترین پزشکان توانسته اند رضایت مراجعه کنندگان عزیز را به خود جلب نمایند.

در صورتی که به دنبال کلینیک های زیبایی در اهواز هستید، به لینک درج شده مراجعه نمایید.

بهترین کلینیک لیزر موی زائد در اهواز

قیمت لیزر موهای زائد در اهواز

قیمت لیزر موهای زائد با توجه به نوع دستگاه 630000 تومان شروع می‌شود.هزینه بسته به عواملی که شامل موارد زیر است بسیار متفاوت است.اندازه ناحیه تحت درمان و زمان مورد نیاز برای درمان
،تعداد درمان های مورد نیاز،اینکه چه کسانی برای شما لیزر را انجام می دهد، پزشک یا شخص دیگری این روش را انجام دهد.برای دریافت هزینه نهایی و قیمت لیزر کل بدن آقابان بهتر از قبل از لیزر، درخواست مشاوره کنید.

نوبت دهی اینترنتی بهترین متخصص لیزر در اهواز

از آنجایی که در شهر اهواز شلوغی و ترافیک ها زیاد است تیم کلینیک زیبایی برای رفاه حال شما کاربران گرامی امکان نوبت دهی آنلاین از کلینیک های معتبر لیزر در این شهر را فراهم کرده است. شما می توانید در جدول فوق روی نام مجموعه مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، نوبت مراجعه خود را رزرو نمایید.

بهترین کلینیک لیزر موی زائد در اهواز

از این که تا پایان این لیست ما را همراهی کردید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران در انتها صفحه با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران