بهترین کلینیک لیزر موی زائد در بروجرد

بهترین کلینیک لیزر موی زائد در بروجرد

فرشته مقامی

لیزر موهای زائد یک روش غیر تهاجمی است که از پالس های نور متمرکز برای حذف موهای زائد یا ناخواسته از صورت یا بدن استفاده می کند. ما در جدول زیر اطلاعات برخی از بهترین کلینیک لیزر موی زائد در بروجرد را جمع آوری کرده ایم. با ما در ارتباط باشید.

بهترین کلینیک لیزر موی زائد در بروجرد

نام نشانی شماره تماس
دکتر علیرضا عاصمی اصفهانی بروجرد، خیابان شهدا، اواسط زیر گذر رازان، جنب داروخانه مرکزی 06642611882
درمانگاه تخصصی اعتماد بروجرد، خیابان صفا، روبروی بانک انصار 06642610553
دکتر آرش مهبودی بروجرد، بلوار تختی، شیخ الملوکی 06642520288

بهترین مرکز لیزر موهای زائد بدن در بروجرد

اکثر مردم در برخی از مراحل زندگی رشد موی بیش از حد یا ناخواسته را تجربه می کنند. افراد ممکن است به دلیل راحتی و دلایل زیبایی یا دلایل پزشکی، لیزر موهای زائد را انتخاب کنند. یک کلینیک لیزر خوب با استفاده از دستگاه های لیزر به روز دنیا، بهره مندی از تکنسین های حرفه ای و کاربلد، رعایت اصول بهداشتی و همچنین بهره مندی از بهترین پزشکان توانسته اند رضایت مراجعه کنندگان عزیز را به خود جلب نمایند.

در صورتی که به دنبال کلینیک های زیبایی معتبر در بروجرد هستید، به لینک درج شده مراجعه نمایید.

بهترین کلینیک لیزر موی زائد در بروجرد

قیمت لیزر موهای زائد در بروجرد

قیمت لیزر موهای زائد و قیمت لیزر کل بدن آقایان با توجه به نوع دستگاه 630000 تومان شروع می‌شود. هزینه بسته به عواملی که شامل موارد زیر است بسیار متفاوت است. اندازه ناحیه تحت درمان و زمان مورد نیاز برای درمان،تعداد درمان های مورد نیاز،اینکه چه کسانی برای شما لیزر را انجام می دهد، پزشک یا شخص دیگری این روش را انجام دهد.برای دریافت هزینه نهایی و قیمت لیزر کل بدن آقابان بهتر از قبل از لیزر، درخواست مشاوره کنید.

دریافت نوبت اینترنتی بهترین متخصص لیزر در بروجرد

از آنجایی که در شهر بروجرد شلوغی و ترافیک ها زیاد است تیم کلینیک زیبایی برای رفاه حال شما کاربران گرامی امکان نوبت دهی آنلاین از کلینیک های معتبر لیزر در این شهر را فراهم کرده است. شما می توانید در جدول فوق روی نام مجموعه مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، نوبت مراجعه خود را رزرو نمایید.

بهترین کلینیک لیزر موی زائد در بروجرد

از این که تا پایان این لیست ما را همراهی کردید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران در انتها صفحه با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران