بهترین دکتر تزریق چربی در فرمانیه تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

وب سایت کلینیک زیبایی قصد معرفی بهترین دکتر تزریق چربی در فرمانیه تهران برای جوانسازی، رفع چین و چروک و جوانسازی را دارد.

برای داشتن صورت و اندامی زیبا و حجم دهی از طریق تزریق چربی به پزشکان برتر در محدوده فرمانیه مراجعه کنید. ما لیستی جامع از بهترین دکتر تزریق چربی در فرمانیه تهران به همراه آدرس و شماره تماس در اختیار شما قرار داده ایم.

بهترین دکتر تزریق چربی در فرمانیه تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر سحر عزیزآهاریتهران، فرمانیه، لواسانیه غربی، سه راه عمار، جنب مجتمع روشا، پلاک 215، طبقه 3، واحد 502122720124
2دکتر علی اصغر صلاحیتهران، خیابان لواسانی غربی، روبروی خیابان شهید آقایی، ساختمان نامی، پلاک 118، طبقه 702126659271
09334937097
3دکتر وهاب آسترکیتهران، خیابان لواسانی(فرمانیه شرقی)، جنب باشگاه فرمانیه، پلاک 1209129645884
4دکتر نازیلا سعید زادهتهران، فرمانیه، دیباجی شمالی، نبش بن بست بهار،شماره 15، زنگ اول02122800739

هزینه تزریق چربی در فرمانیه

تعیین هزینه های تزریق چربی تنها توسط پزشک متخصص قابل اعلام است زیرا برای هر فرد ناحیه مورد نظر تزریق، گستردگی محدوده تزریق، کلینیکی که در آن تزریق را انجام می دهید، دستمزد پزشک و پرسنل و ... با فردی دیگر متفاوت است. تنها با یک جلسه مشاوره از هزینه دقیق این امر در محدوده فرمانیه زیبایی اطلاع یابید.

هزینه تزریق چربی در فرمانیه

نوبت دهی اینترنتی دکتر تزریق چربی در فرمانیه

برای راحتی شما، وب سایت کلینیک زیبایی امکان رزرو آنلاین در محدوده فرمانیه تهران را تنها با کلیک بر روی پروفایل اختصاصی دکتر برای شما فراهم کرده است و میتوانید علاوه بر اخذ نوبت، پروفایل اختصاصی پزشکان، نمونه کارهای قبل و بعد مراجعین محترم را نیز مشاهده کنید.

نوبت دهی اینترنتی دکتر تزریق چربی در فرمانیه

مشاوره آنلاین بهترین متخصص تزریق چربی در فرمانیه

همیشه بهترین نتیجه ها توسط بهترین پزشکان صورت میگیرد. برای اینکه اطلاعات بیشتری دریافت کنید و به پاسخ سوالات خود برسید، از لیست فوق پزشک را انتخاب کرده و تماس حاصل فرمایید. همچنین با کلیک بر روی پروفایل پزشک یا کلینیک در فرمانیه، با دیگر خدمات آنها نیز آشنا شوید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست برترین دکتر تزریق چربی در فرمانیه تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه