بهترین دکتر مزوتراپی مو در پونک

بهترین دکتر مزوتراپی مو در پونک تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

وب سایت کلینیک زیبایی بهترین دکتر مزوتراپی مو در پونک تهران را برای تقویت و قطع ریزش مو و انواع کاربردهای درمانی دیگر برای شما معرفی کرده است.

اگر برای درمان کم پشتی و ریزش موی خود به دنبال پزشکی با سابقه در زمینه مزوتراپی سر هستید، ما لیستی از برترین دکتر مزوتراپی مو در پونک تهران به همراه آدرس و شماره تماس برای شما تهیه کرده ایم.

بهترین دکتر مزوتراپی مو در پونک تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر علی اکبر داور پناهتهران، میدان پونک، اشرفی اصفهانی شمال، نبش کوچه سوم، ساختمان نسیم، طبقه 3، واحد 402146010851

هزینه مزوتراپی مو در پونک

هزینه های مزوتراپی سر بر اساس عوامل متنوعی تعیین می شود مانند تعداد جلسات مورد نیاز، وسعت بخش های مورد نیاز، موقعیت مکانی مطب، مقدار مواد تزریق برای هر فرد و دستمزد پزشک. اگر از ریزش موی خود رنج می برید، برای درمان قطعی به بهترین دکتر ریزش مو در پونک مراجعه کنید.

هزینه مزوتراپی مو در پونک

نوبت دهی آنلاین مزوتراپی مو در پونک

برای اخذ نوبت اینترنتی در وب سایت کلینیک زیبایی میتوانید با کلیک بر روی پروفایل دکتر نوبت بگیرید. علاوه بر این میتوانید با خدمات پزشک آشنا شده و با توجه به کامنت ها، نظرات و پیشنهادات کاربران تصمیم بگیرید.

نوبت دهی آنلاین مزوتراپی مو در پونک

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر مزوتراپی مو در پونک تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه