بهترین دکتر درمان ریزش مو در پونک

بهترین دکتر درمان ریزش مو در پونک تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

وب سایت کلینیک زیبایی، بهترین دکتر درمان ریزش مو در پونک تهران را برای شما جمع آوری و شرایط اخذ نوبت آنلاین را از پزشکان برتر برای شما فراهم آورده است.

امروزه درمان ریزش مو با روش های نوین به آسانی قابل درمان است و میتوانید از بهترین پزشکان پونک مشاوره بگیرید. ما برای شما لیست جامع برترین دکتر ریزش مو در پونک به همراه آدرس و شماره تماس را تهیه کرده ایم.

بهترین دکتر درمان ریزش مو در پونک تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر فریبرز صادق وزیریتهران، ضلع جنوب غربی میدان پونک، ساختمان بانک سینا، پلاک 214، واحد 502144487010
2دکتر محسن فیاضتهران، میدان پونک، خیابان میرزابابایی، بلوار عدل، ساختمان پزشکان فتح، طبقه چهارم، واحد 2702144463501
09386633280
3دکتر نادر جودکیتهران، ضلع شمال شرقی میدان پونک، نبش کوچه سوم، ساختمان نسیم، طبقه 502144453936

بهترین پزشک ریزش مو در پونک کیست؟

پزشک علاوه بر معاینات فیزیکی، باید با انجام آزمایشات مربوط به ریزش مو، به علل اصلی بیماری شما پی ببرد و پس از آن با توجه به نتیجه نهایی، دارو تجویز کند. زیرا دلایل زیادی وجود دارد که تنها با معاینات فیزیکی قابل مشاهده نمی باشد همچون، عوامل محیطی، ژنتیکی، اختلالات هورمونی، تغذیه و... . میتوانید با انتخاب پروفایل پزشک در محدوده پونک تهران در لیست فوق، با بهترین پزشکان آشنا شوید. یکی از نوع درمان هایی که برای درمان ریزش مو استفاده می شود، مزوتراپی مو است، که میتوانید به بهترین دکتر مزوتراپی مو در پونک مراجعه کنید.

بهترین پزشک ریزش مو در پونک کیست؟

نوبت دهی آنلاین دکتر درمان ریزش مو در پونک تهران

در وبسایت کلینیک زیبایی این امکان فراهم شده است که با کلیک بر روی پروفایل دکتر، نوبت اینترنتی اخذ کنید. میتوانید از طریق پروفایل پزشکان و کامنت های موجود در سایت، بیشتر با پزشک و خدمات ریزش مو در محدوده پونک آشنا شوید.

نوبت دهی آنلاین دکتر درمان ریزش مو در پونک تهران

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست دکتر درمان ریزش مو در پونک تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه