بهترین دکتر مزوتراپی مو در شهران

بهترین دکتر مزوتراپی مو در شهران تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

وب سایت کلینیک زیبایی بهترین دکتر مزوتراپی مو در شهران تهران را برای تقویت و قطع ریزش مو و انواع کاربردهای درمانی دیگر برای شما معرفی کرده است.

اگر به دنبال پزشک خوب مزوتراپی مو هستید، ما لیستی از برترین دکتر مزوتراپی مو در شهران تهران به همراه آدرس و شماره تماس برای شما تهیه کرده ایم.

بهترین دکتر مزوتراپی مو در شهران تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر الهام کفاییتهران، جنت آباد، پایین تر از اتوبان همت جنب داروخانه پزشکان، کلینیک الماس تهران02144402183
09362887992

هزینه مزوتراپی مو در شهران

همانطوریکه میدانید قیمت قطعی برای مزوتراپی مو را نمیتوان اعلام کرد زیرا عواملی در برآورد این هزینه دخیل است مانند دستمزد دکتر، گستردگی نواحی مورد نظر برای تزریق، مقدار مواد مصرفی، تعداد جلسات لازم و موقعیت مکانی مطب پزشک در تعیین قیمت مزوتراپی مو تاثیر دارد. اگر از ریزش مو رنج می برید، برای درمان قطعی به بهترین دکتر ریزش مو در شهران مراجعه کنید.

هزینه مزوتراپی مو در شهران

نوبت دهی آنلاین مزوتراپی مو در شهران

تنها با کلیک بر روی پروفایل اختصاصی پزشک، نوبت آنلاین دریافت کنید و خدمات پزشک را در بخش پروفایل ببینید. همچنین با خواندن کامنت ها به نظرات و پیشنهادات کاربران درمورد پزشک اطلاعات بیشتری کسب کنید.

نوبت دهی آنلاین مزوتراپی مو در شهران

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر مزوتراپی مو در شهران تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه