کلینیک کاشت مو بوشهر

کلینیک کاشت مو بوشهر | لیست مراکز و کلینیک های کاشت مو در بوشهر

پری چاوشی

آیا به دنبال کلینیک کاشت مو  در بوشهر هستید؟ می دانید که کاشت مو یکی از موثرترین تکنیک های درمان دائمی و قططعی کچلی در خانم ها و آقایان است که امروزه با پیشرفت علم پزشکی روش های نوینی برای آن پیدا شده که عوارض و خطرات کاشت مو را با حداقل رسانده است. در این مطلب از وب سایت کلینیک زیبایی شما را با بهترین دکتر و کلینیک تخصصی کاشت مو در بوشهر آشنا می کنیم. با ما همراه شوید...

بهترین کلینیک پروتز و کاشت مو در بوشهر کجاست؟

شهر بوشهر با دارا بودن مراکز تخصصی درمانی و بهترین پزشکان توانسته جایگاه خوبی داشته باشد. باید برای کاشت موی طبیعی در بوشهر به اندازه کافی تحقیق کنید تا بتوانید بهترین دکتر و کلینیک ایمپلنت مو در این شهر را پیدا کرده و آسوده خاطر خواهید باشید که نتیجه بسیار خوبی را از این عمل زیبایی دریافت خواهید کرد.

بهترین کلینیک کاشت مو بوشهر

ردیف کلینیک نشانی شماره تماس
1 دکتر حسین اسماعیلی بوشهر،خیابان عاشوری، روبروی بانکهای سپه وملت، روبروی هتل یاس، طبقه اول، سوپرمارکت شهروند و اتومبیل پایتخت 09360404212
2 مرکز کاشت مو و ابرو طبیعی سینا بوشهر، میدان امام، ابتدای خیابان فرودگاه، روبروي بانک کار آفرین، ساختمان آدینه، طبقه سوم 07733542118
3 کلینیک کاشت مو دی بوشهر، خیابان امام، روبروی بانک پاسارگاد 07733331265

دکتر کاشت مو خوب در بوشهر چه ویژگی هایی دارد؟

پزشکی که به صورت حرفه ای به کاشت و ایمپلنت مو در بوشهر مشغول است باید قبل از هر چیزی از سلامت جسمی بیمار مطلع شود. بعد از باید سلامت بانک مو بیمار مورد بررسی قرار گیرد تا بهترین روش کاشت برای وی مشخص گردد. پزشک خوب برای کاشت مو باید با اخلاق باشد و با حوصله به تمام حرف ها و نظرات بیمار خود گوش دهد. همچنین مراقبت های بعد از پیوند مو را به وی بگوید تا نتیجه جراحی مثبت و اثر بخش باشد. برخی از مراقبت های بعد از پیوند مو را در ادامه بررسی می کنیم.

دکتر کاشت مو خوب در بوشهر چه ویژگی هایی دارد؟

چه مراقبت هایی بعد از کاشت مو باید صورت گیرد؟

معمولا پزشکان و متخصصین پیوند مو توصیه های زیر را به بیماران ارائه می دهند:

  • خوابیدن با زاویه 45 درجه در شب
  • استراحت پس از عمل
  • بالا نگه داشتن سر در زمان انجام امور روزمره
  • عدم استفاده از رنگ مو و سایر مواد شیمیایی
  • استفاده از داروهای تقویتی و یا مسکن

کاشت مو به روش های نوین در بوشهر

روش های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد که متخصصین در این زمینه با یک جلسه مشاوره به شما بهترین روش را پیشنهاد خواهند کرد. علاوه بر بررسی های لازم جهت سلامت مو و بدن فرد، نکات مراقبتی بعد از جراحی نیز بررسی می شود. روش های کاشت مو را در ادامه مورد بررسی قرار می دهیم.

کاشت مو به روش FIT

اولین و اصلی‌ترین روش ایمپلنت مو، روش FIT نام دارد که در آن دکتر کاشت مومیتواند موهای با تراکم بالا را برای شما با ارمغان آورد. اطلاعات کامل درباره کاشت مو به روش FIT را در لینک درج شده بخوانید.

کاشت مو به روش SUT

کاشت مو با روش SUT در بوشهر محبوبیت بسیار زیادی در بین ساکنین این شهر پیدا کرده است. این تکنیک به کم عارضه ترین روش کاشت مو مشهور شده است.

کاشت مو به روش ترکیبی در بوشهر

متخصص در جلسه مشاوره قدرت بانک مو و شدت طاسی سر را بررسی کرده و ممکن است به این نتیجه برسد که بهترین روش پیوند موی طبیعی برای شما روش ترکیبی است. در واقع باید ابتدا کاشت مو با روش FUT انجام گیرد و بعد از آن برای افزایش تراکم روش اف آی تی اعمال گردد.

کاشت مو به روش FUT

در بین روش های کاشت مو با تکنیک FUT  یکی از روش های تهاجمی در ایمپلنت مو است. پزشک برای استخراج فولیکول به سراغ عمل جراحی خواهد رفت. لازم است نوار باریکی از پوست سر در محل بانک مو برداشته شده و سپس فولیکول‌ها در زیر میکروسکوپ از آن استخراج شوند. با توجه به اینکه این روش ایمپلنت مو نیاز به جراحی داشته و زمان‌بر است لازم است در انتخاب متخصص بیشتر دقت کنید.

کاشت مو به روش میکروگرافت در بوشهر

اگر به دنبال کاشت طبیعی مو با بهترین و جدیدترین متدها هستید ما به شما پیوند طبیعی مو با روش میکروگرافت در بوشهر را پیشنهاد می‌کنیم. در صورتی که این روش توسط متخصص حرفه‌ای انجام شود قطعاً نتیجه بسیار عالی را به دست خواهید آورد. سرعت اجرای کار روش میکروگرافت و دقت آن بسیار بالا است زیرا استخراج و کاشت فولیکول هر دو به کمک دستگاه انجام می‌شوند.

کاشت مو به روش DHI

با هدف افزایش سرعت کار و در نتیجه جلوگیری از آسیب دیدن فولیکول‌ها، متخصصان دستگاهی را ابداع کردند که باعث شد روش میکروگرافت با کیفیت بهتری انجام گیرد. با ابداع این دستگاه، روش جدید کاشت مو به نام روش DHI به جمع متد‌های پیوند طبیعی ‌مو معرفی گردید. متخصص فولیکول را از بانک مو برمی‌دارد. فولیکول در داخل دستگاه باقی مانده و بلافاصله با فشار دادن پیستون به محل پیوند منتقل خواهد شد.

هزینه کاشت مو در بوشهر

عوامل بسیار زیادی در هزینه کاشت مو تاثیرگذار هستند. روش انتخابی شما برای ایمپلنت مو اولین گزینه موثر در کاهش و یا افزایش هزینه ها است. داروهایی که بعد از کاشت مو طبق دستور پزشک باید مصرف کنید خود هزینه بر است. موقعیت کلینیک کاشت مو انتخابی و همچنین دستمزد دکتر کاشت مو همگی در افزایش و یا کاهش هزینه ها تاثیرگذار است. به صورت کلی هزینه کاشت مو در بوشهر در سال 1401 بین 8 تا 14 میلیون تومان متغییر است.

سوالات پرتکرار درباره پیوند مو

مراحل رشد مو بعد از کاشت مو چگونه است ؟

این پروسه معمولا به این شکل میباشد:

موهای کاشته شده بعد از کاشت شروع به رشد میکنند و در طول یک هفته چند میلیمتر بلند می شوند.
بعد از 10 تا 14 روز، وارد فاز استراحت شده و شروع به ریختن میکنند که کاملا طبیعی است.
پس از 2-3 ماه مو ها مجددا رشد میکنند.
بصورت کلی مدت زمان لازم برای رشد موها بین 9 تا 12 ماه میباشد.

البته این پروسه در همه افراد یکسان نمیباشد و شما باید صبر زیادی داشته باشید. البته اگر نمیدانید چگونه موهای کاشته شده را تقویت کنید به لینک درج شده مراجعه کنید.

نظر کاربران