تزریق ژل لب

تزریق ژل بوشهر | تزریق ژل لب، گونه، چانه و فک بوشهر

zahra ahmadi

بهترین دکتر برای تزریق ژل در بوشهر چه کسی است؟ تزریق ژل لب را پیش کدام پزشک بوشهر انجام دهیم؟ برای تزریق ژل لب با قیمت مناسب در بوشهر کدام کلینیک بهتر است؟ این مطلب را تا انتها دنبال کنید، ما به پرسش های شما پاسخ داده ایم.

این روز ها تزریق ژل به لب در خانم ها و حتی آقایان بسیار رایج شده است. به شکلی که به یکی از خدمات مشترک مطب بسیاری از پزشکان عمومی، پزشکان متخصص و دندانپزشکان تبدیل شده است. شما حتی می‌توانید در برخی آرایشگاه‌ها و شاید منزل همسایه به لب‌های خود ژل تزریق کنید. اما باید به شما یادآوری کنیم که حجم‌دهی به لب‌ها یک عمل زیبایی و پلاستیک واقعی است و اگر به درستی انجام نشود، با عوارض و خطرات خاص خود همراه است.

از این رو ما در این محتوا مراکز معتبر و بهترین پزشکان برای تزریق ژل در بوشهر را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین دکتر تزریق ژل بوشهر

ردیف نام پزشک/کلینیک نشانی تلفن
1 کلینیک گلبرگ بوشهر، خیابان باهنر 07733558001
2 کلینیک دکتر پور شیخی بوشهر، میدان امام، ابتدای خیابان بیسیم 09172368618
3 کلینیک فیس بیوتی بوشهر، سنگی، روبرو استانداری، ساختمان ابوالفضل، طبقه دوم 09921829198
4 کلینیک زیبایی رز بوشهر، باغ زهرا روبروی مجتمع زیتون ساختمان برلیان 09911377832

اگر پزشک یا کلینیک دیگری می شناسید که در جدول بالا درج نشده است در قسمت نظرات کاربران ایشان را معرفی نمایید.

تزریق ژل لب

تزریق ژل یکی از تکنیک‌های تزریقی بسیار موثر در از بین بردن عوامل پیری و همچنین اصلاح برخی از ایرادهای چهره است. به طوری که افراد می‌توانند به کمک این روش به ظاهری زیبا و جوان دست یابند. اما در کنار مزایا و نتایج مثبتی که بعد از تزریق ژل ایجاد می‌گردد بحث هزینه تزریق فیلر برای کاندیدهای انجام آن اهمیت زیادی دارد.

هزینه تزریق ژل لب در بوشهر

عوامل زیادی در تعین هزینه‌ تزریق ژل موثرند. ژل‌ها موادی موقتی هستند که بسته به تشخیص پزشک و عمق چین و چروک‌ها به پوست تزریق می‌شوند.

ژل‌های تزریقی انواع مختلفی دارند که هر کدام دارای ویژگی خاص خود هستند. این ژل‌ها شامل ژل رستیلن، ژوویدرم، اسکالپترا، هیلافرم، رادیس و کاپتیک می‌شوند که ماندگاری هریک متفاوت است. ژل‌های رستیلن از مواد غیرحیوانی ساخته شده و میزان ماندگاری آن‌ها بین ۶ الی ۱۲ ماه است. ژل‌های ژوویدرم نیز مانند رستیلن‌ها برای جوانسازی پوست کاربرد دارند و نزدیک ۱ الی ۲ سال می‌توانند بر روی پوست بمانند. هزینه تزریق این ژل‌ها بستگی به مقدار استفاده و میزان ماندگاری متفاوت بوده و به ازای هر سی سی بین ۲/۵۰۰/۰۰۰ الی ۴/۰۰۰/۰۰۰ تومان متغیر می‌باشد.

در حال حاضر به علت نواسانات قیمت ارز و وارداتی بودن ژل ها، هزینه ها تقریبی می باشند.

نکته مهم جهت تزریق ژل

توجه داشته باشید که هرگز برای تزریق ژل به کلینیک‌های غیر معتبر و آرایشگاه‌ها مراجعه نکنید. درست است که هزینه تزریق ژل در برخی از کلینیک‌ها ارزان است، اما این دلیل نمی‌شود که کیفیت کار بالا باشد. متاسفانه، ژل‌های تقلبی به طور فله‌ای در بسیاری از مناطق کشور به صورت بازار سیاه با قیمت‌های ارزان فروخته می‌شود. از این رو، هرگز به کلینیک‌های و آرایشگاه‌های نامعتبر اعتماد نکنید.

شاید به این مطلب هم علاقه مند باشید : کلینیک های پوست، مو و زیبایی بوشهر

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

 

نظر کاربران