بهترین کلینیک کاشت ریش در پونک تهران

بهترین کلینیک کاشت ریش در پونک تهران

پری چاوشی

برای بسیاری از مردان، گذاشتن ریش به سادگی نیست و امکان دارد در برخی از نواحی صورت خود موهای کم پشت و نازکی داشته باشند که می تواند اصول ریش گذاری را به هم بریزد. کاشت ریش یکی از تکنیک های موثر در درمان کچلی و کم پشتی ریش در آقایان است ما در لیست زیر به معرفی بهترین کلینیک کاشت ریش در پونک تهران پرداخته ایم. با ما همراه شوید.

بهترین کلینیک کاشت ریش در پونک تهران

نوبت دهی اینترنتی مراکز کاشت ریش در پونک تهران

گرفتن نوبت به صورت آنلاین به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت و هزینه های زیادی، به سرعت نوبت خود را دریافت کنید. برای این کار کافیست از لیست بالا روی نام کلینک مورد نظر کلیک کرده و از قسمت دریافت نوبت آنلاین ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، زمان مراجعه خود را رزرو کنید.

اگر به دنبال کلینیک های زیبایی معتبر در پونک تهران هستید، به لینک درج شده مراجعه نمایید.

نوبت دهی اینترنتی مراکز کاشت ریش در پونک تهران

مشاوره آنلاین با متخصص کاشت ریش

گرفتن مشاوره به صورت آنلاین یکی از روش های جدید است که بدون اتلاف وقت و بدون نیاز به حضور در مطب تمام سوالات خود را به صورت مستقیم از پزشک بپرسید. شما عزیزان می توانید در لیست بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین در پروفایل ایشان به صورت مستقیم با وی در ارتباط باشید.

مشاوره آنلاین با متخصص کاشت ریش

دوران نقاهت پس از کاشت ریش چیست؟

دوران نقاهت بعد از پیوند ریش برای هر کسی متفاوت است. اما به صورت کسی بعد از این جراحی نقاهت خاصی وجود نداشته و تنها ممکن است پوسته ریزی های کوچکی داشته باشند. این پوسته ریزی ها ظرف چند روز برطرف شوند. پس از گذشت زمانی حدود یک هفته تا 10 روز، باید بتوانید ریش های خود را به طور معمول اصلاح کنید و ریش جدید خود را کوتاه کنید.

هر گونه کپی برداری از لیست بالا بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از همراهی شما

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه