بهترین کلینیک کاشت ریش در پاسداران تهران

بهترین کلینیک کاشت ریش در پاسداران تهران به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی

ریزش ریش و کچلی در این ناحیه بسیار آزاردهنده است چرا که داشتن ریش های مرتب در ظاهر آقایان بسیار تاثرگذار است. کاشت ریش میتواند یک درمان قطعی برای افرادی که دچار کچلی و یا کم پشتی در این ناحیه هستند باشد. ما در لیست زیر به معرفی بهترین کلینیک کاشت ریش در پاسداران تهران می پردازیم. با ما همراه شوید.

بهترین کلینیک کاشت ریش در پاسداران تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر بهروز باریک بینتهران، پاسداران، بوستان نهم، بعد از پایدار فرد، پلاک 11802122575757
02122573274
02122571684
2دکتر بیتا ساقیتهران، پاسداران، بوستان نهم، پلاک 117، طبقه 5، واحد 1402179527
3دکتر صبا نوروزیتهران، خیابان پاسداران شمالی، پایین‌تر از سه راه اقدسیه، ابتدای خیابان رضایی، پلاک 29، واحد 3 غربی02191012036

نوبت دهی اینترنتی مراکز تخصصی کاشت ریش در پاسداران

گرفتن نوبت به صورت آنلاین به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت و هزینه های زیادی، به سرعت نوبت خود را دریافت کنید. برای این کار کافیست از لیست بالا روی نام کلینک مورد نظر کلیک کرده و از قسمت دریافت نوبت آنلاین ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، زمان مراجعه خود را رزرو کنید.

اگر به دنبال مرکز تخصصی کاشت مو در پاسداران تهران هستید، به لینک درج شده مراجعه کنید.

نوبت دهی اینترنتی مراکز تخصصی کاشت ریش در پاسداران

دکتر خوب برای کاشت ریش در پاسداران تهران

یک پزشک خوب برای کاشت ریش کسی است که با تخصص و مهارت خود کاشت ریش را بدون ریش مجدد و با خواب طبیعی برای بیمار به ارمغان آورد. تمامی کلینیک هایی که در لیست بالا معرفی کرده ایم با داشتن بهترین و ماهرترین پزشکان در این زمینه معرفی شده اند.

مراقبت های بعد از کاشت ریش چیست؟

یکی از مهم‌ترین نکاتی که به عنوان مراقبت‌های پس از کاشت ریش باید مورد توجه قرار گیرد، نشستن  محل عمل تا 24 الی 48 ساعت پس از آن است. اکثر متخصصین از مراجعین خود می‌خواهند تا دو روز پس از کاشت ریش، محل عمل را کاملاً خشک نگه دارند و همچنین از فعالیت‌هایی که موجب عرق کردن می‌شوند خودداری کنند. رعایت این نکته در داشتن نتیجه بهتر از جراحی، بسیار موثر است.

مشاوره آنلاین با متخصص کاشت ریش

گرفتن مشاوره به صورت آنلاین یکی از روش های جدید است که بدون اتلاف وقت و بدون نیاز به حضور در مطب تمام سوالات خود را به صورت مستقیم از پزشک بپرسید. شما عزیزان می توانید در لیست بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین در پروفایل ایشان به صورت مستقیم با وی در ارتباط باشید.

مشاوره آنلاین با متخصص کاشت ریش

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه