بهترین دکتر تزریق بوتاکس در پونک

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در پونک تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در پونک تهران در این لیست از وب سایت کلینیک زیبایی معرفی می کنیم. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به جدول زیر از آدرس و شماره تماس مطب این پزشکان مطلع شوید.

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در پونک تهران

ردیف نام پزشک نشانی شماره تماس
1 دکتر نادر جودکی تهران، ضلع شمال شرقی پونک، نبش کوچه سوم، پلاک 65، ساختمان نسیم، طبقه 5، واحد 8 02144453936
2 دکتر علی اکبر داور پناه تهران، میدان پونک، اشرفی اصفهانی شمال، نبش کوچه سوم، ساختمان نسیم، طبقه 3، واحد 4 02146010851
3 دکتر طناز فخیم تهران، پونک، اشرفی اصفهان، نرسیده به نیایش، جنب درمانگاه پیامبر، کوچه آزاده، پلاک 4، طبقه 4، كلينيک پاسارگارد 02146017362
02146017359
4 کلینیک زیبایی لی لی تهران، پونک، سردارجنگل جنوبی، کوچه طباطبایی، پلاک 2، واحد 1 09120352700
02144449808
5 کلینیک زیبایی پاسارگارد تهران، پونک، اشرفی اصفهانی شمال به جنوب، بعد از خروجی نیایش، کوچه آزاده، جنب داروخانه رکس، ساختمان بهاران، طبقه 4، واحد 11 02146017359
6 کلینیک ارکید تهران، میدان پونک، خیابان اشرفی اصفهانی، خیابان رمضانی یکم، پلاک 26، طبقه 5، واحد 9 02144890792
02144625966

هزینه تزریق بوتاکس در پونک تهران چقدر است؟

متاسفانه به دلیل تغییر قیمت ها و هزینه های پزشکی، وب سایت کلینیک زیبایی نمیتواند به طور دقیق هزینه تزریق بوتاکس در منطقه پونک تهران را اعلام کند. اما برای اطلاعات بیشتر می توانید با دکتر تزریق بوتاکس معتبر نام برده شده در لیست پونک بالا تماس بگیرید و اطلاعات دقیقی درباره هزینه های آنها دریافت کنید. هزینه تزریق بوتاکس به عوامل مختلفی بستگی دارد. معمولا این هزینه با توجه به دستمزد پزشک، برند بوتاکس، ناحیه انتخابی برای بوتاکس و حجم مورد نیاز از ماده بستگی دارد. برای اطلاع بیشتر از هزینه های تزریق بوتاکس در پونک میتوانید به لیست فوق مراجعه کرده و با پزشک مورد نظر خود تماس حاصل فرمایید.

هزینه تزریق بوتاکس در مرزداران تهران چقدر است؟

بهترین دکتر بوتاکس در پونک تهران کیست؟

اگر شما به دنبال یافتن بهترین دکتر بوتاکس در پونک تهران هستید، مشاهده تصاویر نمونه کارهای سابق آنان می‌تواند بسیار مفید باشد. میتوانید با کلیک بر روی نام آنان و ورود به پروفایل اختصاصی در بخش تصاویر نمونه کارها را مشاهده نمایید اما باید به چند نکته توجه کنید:

  1. حتماً از وب‌سایت‌ها و صفحات رسمی دکتر مورد نظر استفاده کنید و از صفحات غیررسمی و فضاهای اجتماعی فقط به عنوان یک منبع اولیه برای جستجو استفاده کنید.
  2. مطمئن شوید که تصاویر مشاهده شده از نمونه کارهایی هستند که توسط خود دکتر و به صورت حرفه‌ای انجام شده‌اند. یکی از وجوه تمایز وب سایت کلینیک زیبایی نسبت به دیگر منابع این است که پروفایل های معتبری که در این وب سایت هستند، تصاویر گالری آنها مستقیما از خود پزشک گرفته شده است و جای سوالی باقی نمی گذارد.
  3. قبل از انتخاب دکتر خود، حتماً باید از تجربیات و نظرات دیگران و کانت کابران در بخش پایینی پروفایل پزشک را بخوانید و درباره او باخبر شوید.

برای انجام دیگر تزریقات زیبایی میتوانید به لیست به بهترین کلینیک زیبایی در پونک مراجعه کنید و با متخصصان در این حوزه آشنا شوید.

نوبت دهی اینترنتی دکتر بوتاکس در پونک تهران

استفاده از وب سایت کلینیک زیبایی برای اخذ نوبت دارای مزیت های زیادی است. اولین مزیت آن، صرفه جویی در زمان است که به دلیل شلوغی مطب ها، تماس گرفتن با پزشکان و پذیرش نوبت های لازم ممکن است وقت بر باشد. با استفاده از وب سایت کلینیک ها، شما قادر خواهید بود تا به راحتی و در هر زمانی که می خواهید، نوبت مورد نظر خود را انتخاب کرده و تأیید کنید. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به لیست بالا و کلیک روی نام پزشک وارد پروفایل آنها شده و از قسمت اخذ نوبت زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

بوتاکس را به چه نواحی میتوان تزریق کرد؟

مشاوره آنلاین با دکتر متخصص بوتاکس در پونک

گرفتن مشاوره آنلاین یکی از راه کارهایی است که به شما کمک می کند تا بدون نیاز به حضور در مطب تمام سوالات خود را از پزشک بپرسید. شما می توانید در پروفایل پزشکان از قسمت چت آنلاین به صورت مستقیم با دکتر در ارتباط باشید.

کلام آخر

در این لیست تلاش کرده ایم شما را با بهترین دکتر تزریق بوتاکس در پونک تهران آشنا کرده ایم. شما می توانید با در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این لیست از طریق نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران