بهترین مرکز کاشت ریش در تهرانپارس

بهترین مرکز کاشت ریش در تهرانپارس به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی

افرادی که دچار ریزش و یا کچلی در ناحیه ریش خود هستند، تنها از طریق کاشت می توانند این مشکل را برطرف نمایند. در همین جهت در لیست زیر بهترین مرکز کاشت ریش در تهرانپارس را به شما معرفی کرده ایم. با ما همراه شوید.

بهترین مرکز کاشت ریش در تهرانپارس

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر خلیل صداقت پیشهتهران، تهرانپارس، بین فلکه دوم و سوم، خیابان 188 شرقى، پلاک 12202177879297

نوبت دهی اینترنتی بهترین مرکز کاشت ریش در تهرانپارس

گرفتن نوبت به صورت آنلاین در جهت جلوگیری از اتلاف وقت و درگیری در ترافیک های سنگین محدوده تهرانپارس به شما کمک می کند. برای این کار کافیست از لیست بالا روی نام مرکز مورد نظر کلیک کرده و از قسمت نوبت دهی آنلاین در پروفایل مجموعه ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، نوبت مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

نوبت دهی اینترنتی بهترین مرکز کاشت ریش در تهرانپارس

مشاوره آنلاین با مراکز کاشت ریش در تهرانپارس

گرفتن مشاوره به صورت آنلاین باعث می شود که بدون نیاز به حضور در مطب پزشک، به صورت مستقیم با ایشان در ارتباط بوده و تمام سوالات خود را از وی بپرسید. شما می توانید در لیست بالا روی نام جراح مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین در پروفایل ایشان به صورت مستقیم با وی در ارتباط باشید.

در صورتی که به دنبال کلینیک های تخصصی کاشت مو در تهرانپارس هستید، به لینک درج شده مراجعه کنید.

دکتر خوب برای کاشت ریش در تهرانپارس

یک پزشک خوب برای کاشت ریش باید با مهارت و تجربه خود در خصوص این بیماری، علت بروز ریزش موهای ریش را پیدا کرده و بهترین روش برای کاشت را به مراجعه کننده پیشنهاد نماید. تمامی پزشکان و کلینیک هایی که در لیست بالا معرفی کرده ایم به عنوان بهترین متخصصین در این زمینه در محدوده تهرانپارس فعالیت می نمایند.

دکتر خوب برای کاشت ریش در تهرانپارس

هر گونه کپی برداری از لیست بالا بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از همراهی شما

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه