بهترین کلینیک کاشت مو در تهرانپارس

بهترین کلینیک کاشت مو در تهرانپارس تهران به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی

در این مطلب از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین کلینیک کاشت مو در تهرانپارس تهران می پردازیم. اگر به دنبال یک مرکز تخصصی برای کاشت مو تحت نظر پزشک در محدوده تهرانپارس هستید، این مطلب را از دست ندهید.

تهرانپارس تهران یکی از محله های پر جمعیت و پر رفت و آمد این شهر است و مراکز تخصصی کاشت مو زیادی در این محدوده فعالیت می کنند. ما به درخواست شما آدرس و شماره تماس کلینیک های کاشت مو خوب در تهرانپارس تهران را درج کرده ایم.

بهترین کلینیک کاشت مو در تهرانپارس تهران

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 کلینیک کاشت مو دکتر نوریان تهران، بالای فلکه چهارم تهرانپارس، بلوار توحید، روبروی پارک پلیس، نبش خیابان 7 شرقی 02177040499
2 کلینیک کاشت مو پارسا تهران، تهرانپارس 09101765392
3 کلینیک کاشت مو گلبرگ تهران، فلکه اول تهرانپارس، خیابان امیری طائمه 02177863838
4 دکتر علی پارسا تهران، تهرانپارس، فلکه اول، خیابان 142 غربی (گلبرگ)، بین بزرگراه باقری و خیابان رشید 02177732483
5 مرکز پوست و زیبایی رها تهران، فلکه دوم تهرانپارس، جنب مسجد اباعبدالل 09129470073
6 کلینیک ماتیسا تهران، فلکه اول تهرانپارس، خیابان امیری طائمه 02177871816

مرکز تخصصی کاشت مو در محدوده تهرانپارس تهران

کلینیک هایی که به صورت تخصصی در زمینه کاشت مو به روش های نوین در محدوده تهرانپارس فعالیت می‌کنند تحت نظر پزشک متخصص و با بهره گیری از تکنسین های حرفه ای در این زمینه توانسته اند توجه زیباجویان عزیز را به خود جلب کنند. اگر به دنبال بهترین کلینیک کاشت مو در این منطقه هستید به جدول فوق مراجعه نمایید.

مرکز تخصصی کاشت مو در محدوده تهرانپارس تهران

بهترین دکتر کاشت مو در تهرانپارس کیست؟

دکتر کاشت مو خوب کسی است که از تجربه و مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشد. بتواند بهترین روش کاشت مو را برای مراجعه کننده خود پیدا کرده و به صورت تضمینی بهترین روش را به زیباجوی خود پیشنهاد دهد. تیم کلینیک زیبایی در جدول فوق برخی از بهترین پزشکان متخصص ایمپلنت مو در تهرانپارس را معرفی کرده است.

بهترین دکتر کاشت مو در تهرانپارس کیست؟

قیمت کاشت مو در محدوده تهرانپارس

قیمت کاشت مو با توجه به روش انتخابی، دستمزد پزشک و تکنسین، تعداد گراف های مورد نیاز برای کاشت، داروهای مراقبتی و .... محاسبه می شود. اگر در به دنبال هزینه کاشت مو در محدوده تهرانپارس هستید، با تماس به کلینیک انتخابی خود از هزینه و نحوه پرداخت این کار مطلع شوید.

کلام آخر

در این مطلب تلاش کرده ایم کلینیک و پزشکان متخصص برای کاشت مو در محدوده تهرانپارس تهران را معرفی نماییم. در صورت هر گونه انتقاد و پیشنهاد درباره این مطلب می توانید از طریق نظر کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران