بهترین دکتر درمان ریزش مو در نارمک

بهترین دکتر درمان ریزش مو در نارمک تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

بهترین دکتر ریزش مو در نارمک تهران، توسط وب سایت کلینیک زیبایی به همراه آدرس و شماره تماس به شما معرفی شده است.

بهترین دکتر درمان ریزش مو در نارمک تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر سیمین صرافیتهران، نارمک، خیابان آیت، بالاتر از میدان هفت حوض، نبش خیابان مهرانپور غربی، پلاک 588، طبقه سوم، واحد 1702177274897
2دکتر پریوش سپهریتهران ، نارمک، پایین تر از هفت حوض، پشت داروخانه آیت، ساختمان لادن، طبقه سوم02177941168

بهترین پزشک ریزش مو در نارمک کیست؟

بهترین پزشک برای ریزش مو پزشکی است که در صورت نیاز به جز معاینه فیزیکی، آزمایش نیز انجام دهد. زیرا عواملی همچون اختلالات هورمونی و مشکلات ژنتیکی نیز میتواند در ریزش مو تاثیر داشته باشد که تنها به کمک آزمایش مشخص می شود. و باید پس از دیدن نتیجه نهایی دارو تجویز شود.

در این زمینه، انتخاب پزشکی که بتواند به صورت جامع به این موضوع نگاه کند و رویکرد درمانی متناسب با شرایط خاص هر بیمار ارائه دهد، اهمیت بالایی دارد. به همین دلیل است که مشاهده نمونه کارهای قبلی پزشک می‌تواند در انتخاب شما تاثیرگذار باشد. به پروفایل پزشک وارد شوید و در گالری، تصاویر قبل و بعد از درمان را مشاهده نمایید.

یکی از نوع درمان هایی که برای درمان ریزش استفاده می شود، مزوتراپی مو است، که میتوانید به بهترین دکتر مزوتراپی مو در نارمک مراجعه کنید.

بهترین پزشک ریزش مو در نارمک کیست؟

نوبت دهی آنلاین پزشک درمان ریزش مو در نارمک

تنها با کلیک بر روی پروفایل پزشک و ورود به پروفایل اختصاصی، گزینه دریافت نوبت را انتخاب نمایید و بر اساس ساعت و روزهای مورد نظر خود نوبت را رزرو کنید. فرایند رزرو آنلاین نوبت پزشکی بسیار ساده و کاربردی است. برای این کار، ابتدا به لیست فوق مراجعه کنید و پس از یافتن پزشک، با یک کلیک بر روی نام وارد صفحه اختصاصی پزشک شوید.

در این صفحه، اطلاعات تکمیلی مانند سوابق تحصیلی، تجربه کاری، نظرات بیماران قبلی و زمان‌ های موجود برای رزرو نوبت مشاهده می‌ شود. اگر صرفه جویی در زمان و دوری از ترافیک های شهری برای شما اهمیت دارد، بهترین راه دریافت نوبت اینترنتی است.

نوبت دهی آنلاین پزشک درمان ریزش مو در نارمک

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر درمان مو در نارمک تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه