بهترین دکتر مزوتراپی مو در نارمک

بهترین دکتر مزوتراپی مو در نارمک تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

وب سایت کلینیک زیبایی بهترین دکتر مزوتراپی مو در نارمک تهران را برای تقویت و قطع ریزش مو و انواع کاربردهای درمانی دیگر برای شما معرفی کرده است.

اگر در محدوده نارمک هستید، روشی کاملا غیرتهاجمی مانند مزوتراپی مو را برای درمان ریزش موی خود انتخاب کنید. ما لیستی از برترین دکتر مزوتراپی مو در نارمک تهران به همراه آدرس و شماره تماس برای شما تهیه کرده ایم.

بهترین دکتر مزوتراپی مو در نارمک تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر الهام علمائیتهران، فلکه اول تهرانپارس، ابتدای خیابان گلبرگ شرقی (امیری طائمه)، پلاک 30، مجتمع گلستان، طبقه دوم، واحد 10802177293617
2دکتر حسین انطیقه چیانتهران، تهرانپارس، خیابان حجربن عدی، جنب مسجدالاقصی، درمانگاه خیریه موسوی02177862343

هزینه مزوتراپی مو در نارمک تهران

هزینه مزوتراپی از جمله مواردی است که هر مراجعه کننده در مورد آن سوال دارد. باید توجه داشته باشیم که عوامل موثری در برآرود هزینه این امور زیبایی وجود دارد مانند دستمزد پزشک، موقعیت مکانی مطب، وسعت بخش های مورد نیاز، مقدار مواد مصرفی در هربار تزریق. اگر با ریزش مو مواجه شده اید برای درمان قطعی ریزش موی خود میتوانید به بهترین دکتر ریزش مو در نارمک مراجعه کنید.

هزینه مزوتراپی مو در نارمک

نوبت دهی آنلاین مزوتراپی مو در نارمک

میتوانید با کلیک بر روی پروفایل اختصاصی پزشک، نه تنها از خدمات حرفه ای دکتر آشنا شوید، بلکه وب سایت کلینیک زیبایی بستری برای اخذ نوبت آنلاین نیز برای شما فراهم آورده است. همچنین میتوانید با خواندن کامنت ها، از نظرات و پیشنهادات افراد مختلف در مورد پزشک بهره ببرید.

نوبت دهی آنلاین مزوتراپی مو در نارمک

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر مزوتراپی مو در نارمک تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه