بهترین دکتر درمان ریزش مو در ستارخان

بهترین دکتر درمان ریزش مو در ستارخان تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری
دکتر درمان ریزش مو در ستارخان
مشاهده همه

وب سایت کلینیک زیبایی، بهترین دکتر درمان ریزش مو در ستارخان تهران را برای شما جمع آوری و شرایط اخذ نوبت آنلاین را از پزشکان برتر برای شما فراهم آورده است.

ریزش مو تا حدودی طبیعی است اما اگر ریزش موی غیر طبیعی دارید، به پزشکی با سابقه مراجعه کنید. در ادامه مطلب، لیست جامع دکتر ریزش مو در ستارخان به همراه آدرس و شماره تماس را مشاهده خواهید کرد.

بهترین دکتر درمان ریزش مو در ستارخان تهران

ردیفنامآدرستلفن
1
مرکز زیبایی دلدارتهران، صادقیه، خیابان سازمان آب، نرسیده به گلناز شمالی، روبروی کارواش ایران، پلاک 302، واحد 1002144269514
09124503667

سایر پزشکان درمان ریزش مو در ستارخان

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر الهام بهرنگیتهران، خیابان ستارخان، ابتدای خیابان نیایش، بیمارستان رسول اکرم، طبقه 6، کلینیک پوست02166515001

بهترین پزشک ریزش مو در ستارخان کیست؟

بهترین پزشک کسی است که در صورت نیاز بیمار را به آزمایشگاه ارجاع دهد زیرا برخی از مشکلات همچون اختلالات هورمونی و مشکلات ژنتیکی بدون نتیجه آزمایش نمیتوان دارو تجویز کرد. علاوه بر درمان ریزش مو، به رویش دوباره بخش های ریخته شده نیز کمک کند. یکی از نوع درمان هایی که برای درمان ریزش مو استفاده می شود، مزوتراپی مو است، که میتوانید به بهترین دکتر مزوتراپی مو در ستارخان مراجعه کنید.

بهترین پزشک ریزش مو در ستارخان کیست؟

نوبت دهی آنلاین پزشک درمان ریزش مو در ستارخان تهران

میتوانید با کلیک بر روی پروفایل پزشک، نوبت درمان خود را اخذ کرده و از طریق اطلاعات پزشک و کامنت ها، بیشتر با دکتر انتخابی خود آشنا شوید. همچنین میتوانید با کمک کامنت ها پیشنهادات و نقطه نظرات دیگران را مشاهده کنید.

نوبت دهی آنلاین پزشک درمان ریزش مو در ستارخان تهران

از این که تا پایان مطلب با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست برترین دکتر درمان ریزش مو در ستارخان تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه